Akademia Umiejętności Eurocash: Ponad 4 000 przeszkolonych właścicieli i pracowników sklepów

Autor: dlahandlu.pl 14 lutego 2017 09:57

Akademia Umiejętności Eurocash: Ponad 4 000 przeszkolonych właścicieli i pracowników sklepów Fot. Delikatesy Centrum

Przez cztery miesiące w warsztatach w ramach Akademii Umiejętności Eurocash, programu edukacyjnego dla sklepów detalicznych, wzięło udział ponad 4 000 osób. – Warsztaty pokazały nam, że właściciele i pracownicy sklepów detalicznych w Polsce stawiają na rozwój swoich kompetencji w obszarze obsługi klienta oraz zarządzania stoiskami świeżymi – mówi Agata Wrzecionowska-Dzierba, menadżer Akademii Umiejętności Eurocash.

W spotkaniach poświęconych właśnie tym zagadnieniom wzięło udział niemal 50% wszystkich uczestników.
Partnerami Akademii Umiejętności Eurocash są firmy takie jak: CEDC, Coca-Cola HBC, Colian,
E. Wedel, Kamis, RYBHAND, MCCormick, Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek.
We wrześniu 2016 r. ruszyła nowa odsłona Akademii Umiejętności Eurocash. Wcześniej w inicjatywie mogli brać udział tylko właściciele i pracownicy Delikatesów Centrum. Od września Akademia otwarta jest dla wszystkich sklepów zrzeszonych w ramach sieci franczyzowych i partnerskich organizowanych przez Grupę Eurocash.

W ramach Akademii działa platforma e-learningowa, organizowane są warsztaty i konferencje, dzięki którym mogą poszerzać swoją wiedzę z zakresu pracy i zarządzania sklepem spożywczym w oparciu o zmieniające się trendy konsumenckie.

W 16 województwach w Polsce prowadzone są warsztaty w ramach 8 sekcji tematycznych: zarządzanie działami świeżymi, pracownik sklepu spożywczego, zarządzanie sklepem, zarządzanie personelem, stoisko mięso-wędliny, stoisko warzywa/owoce, straty w sklepie, obsługa klienta.
- Poza ugruntowaniem podstawowej wiedzy dotyczącej obsługi klientów uczymy również m.in. jak obsłużyć klienta z wadą słuchu czy osobę niewidomą – mówi Jacek Maliński, trener wewnętrzny w województwie warmińsko-mazurskim i kujawsko-pomorskim. Przekazujemy również wiedzę dotyczącą zachowań w różnego rodzaju trudnych sytuacjach, np. co zrobić kiedy nie działa nam terminal lub w przypadku reklamacji. W trakcie warsztatów uczestnicy, poza teorią, przygotowują i odgrywają również scenki na wybrane tematy. Uświadamiamy uczestników, że klienci nie przychodzą do naszych sklepów tylko po to, żeby kupować produkty, ale również – żeby uzyskać poradę sprzedawcy, porozmawiać, i finalnie, czuć zadowolenie z podjętych decyzji zakupowych – tłumaczy Jacek Maliński.
Najliczniej póki co zaangażowali się właściciele i pracownicy z województwa śląskiego (888 uczestników), podkarpackiego (359), małopolskiego (321), warmińsko-mazurskiego (319) oraz podlaskiego (252).

- W ramach Akademii przygotowujemy materiały merytoryczne, które pokazują jak budować wartość kategorii napoje w oparciu o czynniki inne niż cena. Np. że ważny jest właściwy dobór asortymentu, ekspozycja, sezonowość, ale i co ostatnio szczególnie ważne, odpowiednie łączenie z innymi produktami – mówi Zuzanna Ciurzyńska z Coca Cola HBC.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • tratatata 2017-02-16 08:14:17

    Akademia przejęcia Polskiego kapitału hehehehe

  • julek 2017-02-14 15:38:30

    Poprzednio po ukończeniu Akademii Eurocash co trzeci sklep Deliaktesów Centrum miał problemy z przetrwaniem.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,60

  • Śr

    0,34

  • Min

    0,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7680

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.