Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Akcja "Ciach" ma pomóc Tesco w walce z dyskontami

Autor: pr 8 maja 2013 18:58

Od 9 maja w ramach kampanii "Ciach!" sieć Tesco mocno tnie ceny produktów w każdym spośród 450 sklepów działających w Polsce. W przypadku hipermarketów Tesco - tych o najbogatszej ofercie produktów - liczba towarów w obniżonych cenach sięga 5000.

Jak pokazują wyniki badań firmy 4P Research Mix dla Tesco (z sierpnia 2012 r.), cena pozostaje dla Polaków najważniejszym powodem wyboru danego sklepu na miejsce codziennych zakupów. 77 proc. Polaków wybierając sklep kieruje się właśnie atrakcyjnością cen. Nie bez znaczenia jest fakt, iż 45,3 proc. badanych klientów twierdzi, iż sytuacja ich gospodarstwa domowego pogorszyła się w stosunku do ubiegłego roku, a tylko 17,6 proc. mówi, iż "jest lepiej". Zdecydowana większość Polaków (80,4 proc.) dostrzega wzrost wydatków żywność w swoim gospodarstwie domowym.
Nowa kampania Tesco ma nie tylko dostarczyć klientom produkty w niskich cenach, ale także napędzić sprzedaż sklepów w sytuacji ostrego spowolnienia gospodarczego i ograniczenia zakupów przez polskich konsumentów. Jednocześnie duże obniżki cen mają pomóc brytyjskiemu operatorowi w walce o klientów z sieciami dyskontów takimi jak: Biedronka, Lidl, Aldi, czy Netto, które w ostatnich latach zdobywają coraz większe udziały w polskim rynku handlowym.
Jak informują przedstawiciele Tesco każdy produkt o obniżonej cenie został odpowiednio oznaczony przy półce, by klienci mogli porównać poprzednią i aktualną, obniżoną cenę.
Jak deklaruje Tesco, kupując produkty z najpopularniejszych kategorii, zapłacimy o 10 proc. mniej - koszyk 20 najczęściej wybieranych produktów, zawierający m.in. kajzerki, jogurt czy wodę mineralną potaniał z niemal 71 do nieco ponad 63 złotych. Na liście 5000 zredukowanych cen znajdziemy również setki produktów, gdzie skala obniżek jest jeszcze głębsza. Przykładowo, chleb alpejski czy śmietana Tesco kosztują o 32 proc. mniej, zaś cena pieluch czołowego producenta spadła o 27 proc.
Tesco zapewnia również, iż ceny pozostaną nie tylko niskie, ale również czytelne i logiczne. Produkt w większym opakowaniu ma zawsze mieć bardziej korzystną ceną w przeliczeniu na jednostkę wagi czy objętości. Dodatkowo, cena rodziny produktów - np. różnych smaków jogurtów danego producenta - ma być taka sama.
Kampania "Ciach!" nie jest pierwszą ofertą Tesco mającą umożliwić Polakom tańsze zakupy. W 2009 roku sieć sklepów wprowadziła do swojego asortymentu ponad 700 nowych, markowych produktów codziennego użytku (żywnościowych i gospodarczych) oferowanych w niskich cenach. Nową propozycją wprowadzoną w 2011 roku są "Pewniaki" - produkty wiodących producentów w utrzymywanych bezterminowo niskich cenach.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Mareek 2013-05-24 15:24:41

    Ech, ja nadal korzystam z Frisco i z "taniej niż myślisz"

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9592

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553718

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.