Akcja konsumencka marki Żywiec

Autor: pr 8 grudnia 2015 10:50

Żywiec startuje z kampanią dedykowaną regionowi śląskiemu. Marka znów podejmuje zabawę słowem i w komunikacji „Otwarcie po śląsku” sięga po lokalną gwarę. Aktywacja obejmie działania w punktach sprzedaży oraz kampanie digital i outdoor.

Nowa komunikacja Żywca powstała we współpracy ze stowarzyszeniem Pro Loquela Silesiana Towarzystwo Kultywowania i Promowania Śląskiej Mowy, które działa na rzecz przywrócenia śląskiej mowie należnego jej miejsca w przestrzeni publicznej. W nowej aktywacji Żywiec w charakterystyczny dla siebie, kreatywny sposób przypomina, że Śląsk ma swoją lokalną gwarę, która jest żywa i barwna. Do Ślązaków marka chce mówić „otwarcie po śląsku” i w ten sposób promować dziedzictwo kultury tego regionu.

W ramach akcji w 13 śląskich miastach Żywiec sponsoruje Internet w 33 autobusach komunikacji miejskie (m.in. w Katowicach, Bytomiu, Zabrzu czy Gliwicach). Autobusy z darmowym WiFi od Żywca oznaczone są siatkami reklamowymi, a hasła przetłumaczono na śląską gwarę. Komunikacja „Otwarcie po śląsku” obejmuje również kampanię digital oraz media społecznościowe. Na fanów marki na Facebooku czeka konkurs, w którym użytkownicy mają za zadanie przetłumaczyć słowa z nowomowy internetowej na gwarę śląską.

Dedykowane akcji materiały POS są w sklepach w całym regionie śląskim. Kampania outdoor obejmuje nośniki billobardy, citilighty, frontlighty, siatki i bankomaty.  

Akcję przygotowała agencja Just, która odpowiada też za materiały BTL. Działania w Internecie dla marki Żywiec prowadzi agencja GONG, a wsparcie PR zapewnia agencja ROOTS PR.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    5,06

  • Min

    3,32

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8347

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553326

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.