Akcja samplingowa nowego piwa w portfolio Grupy Żywiec

Autor: pr 18 września 2015 09:50

Akcja samplingowa nowego piwa w portfolio Grupy Żywiec Akcja samplingowa Brackie Pils, fot. mat.pras.

Agencja marketingu zintegrowanego Great Open House wygrała zorganizowany przez Grupę Żywiec przetarg na przeprowadzenie akcji samplingowej wspierającej rynkowy launch nowej marki browaru – Brackie Pils. Akcja potrwa 5 tygodni i obejmie 3 województwa, w których będzie dostępne nowe piwo.

Prowadzona przez agencję Great Open House kampania samplingowa jest prowadzona w miastach na terenie 3 województw, gdzie dostępne będzie Brackie Pils (będące z założenia produktem regionalnym): śląskiego, dolnośląskiego i opolskiego. Akcja wspiera debiut rynkowy nowego piwa.

 Brackie Pils to polsko-czeskie piwo o zawartości 5,2 proc. alkoholu, warzone na podstawie opracowanej przez polskiego i czeskiego piwowara receptury na bazie polskiego słodu i czeskiego chmielu żateckiego. W ramach samplingu zespoły hostess ubranych w stroje z elementami charakterystycznymi dla Polski i dla Czech, będą wydawały puszki piwa oraz wafle do piwa.

Grupą docelową akcji są mężczyźni w wieku 25-49. Głównym celem jest zachęcenie konsumentów do spróbowania nowego piwa oraz zwrócenie uwagi na jego najważniejsze wyróżniki, a więc przede wszystkim na fakt, że jest to unikalne polsko-czeskie piwo, z recepturą na bazie polskiego słodu i czeskiego chmielu żateckiego; łączące głęboki, esencjonalny smak piw polskich z aromatycznością pilzneńskich piw czeskich.

 


Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    5,46

  • Min

    3,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9434

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.