Akcjonariusze Grupy Nokaut przegłosowali przejęcie HubStyle. Spółka zmienia nazwę

Autor: pr 27 kwietnia 2015 09:18

Akcjonariusze Grupy Nokaut na Walnym Zgromadzeniu wyrazili zgodę na przejęcie spółki HubStyle. Przejmowana spółka ma osiągnąć w tym roku co najmniej 600 tys. zł zysku netto, a w przyszłym co najmniej 1,2 mln zł. Dzięki transakcji Grupa Nokaut wejdzie na najbardziej perspektywiczną część rynku e-commerce.

Audytor wycenił godziwą wartość spółki HubStyle na ponad 19 mln zł. Grupa Nokaut zapłaci 10,6 ml zł za udziały stanowiące 75% udziałów w spółce. W zamian za udziały w przejmowanej spółce, Grupa wyemituje nowe akcje – w sumie 8.549.046 nowych walorów w cenie 1,24 zł (co stanowi średnią kursu z ostatnich trzech miesięcy oraz roku).

HubStyle to właściciel marki Sugarfree oraz sklepu internetowego Sugarfree.pl. Sklep oferuje sukienki własnych projektów.

Zysk netto HubStyle w tym roku ma wynieść 600 tys. zł a w przyszłym – 1,2 mln zł. Jeśli spółka nie zrealizuje tych celów, wtedy Duratonic Investments Limited, zrezygnuje z 4 mln akcji Grupy Nokaut. Taką sytuację gwarantuje warunkowa umowa darowizny, w której Duratonic przekazuje Grupie Nokaut wspomniane akcje, pod warunkiem że HubStyle nie zrealizuje podstawionych przed nim celów.

Po transakcji, Grupa Nokaut zmieni nazwę na Hubstyle S.A. Warto zwrócić uwagę, że już wcześniej Grupa wydzieliła spółkę Nokaut sp. z o.o., która przejęła działalność operacyjną związaną z porównywarką cen Nokaut.pl

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8783

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.