Aldi będzie rozwijać się szybciej dzięki danym firmy Nielsen

Autor: dlahandlu.pl 8 sierpnia 2017 14:03

Sieć Aldi nawiązała współpracę z firmą Nielsen w celu uzyskania dostępu do większej ilości informacji o klientach -  podał Retail Leader. Wieloletnia współpraca obejmuje dane panelu kupującego, niestandardową analizę detaliczną i pomiary skuteczności reklamy.

Rob Hill, wiceprezes Nielsena ds. usług detalicznych w USA stwierdził w oświadczeniu, że wraz z dynamicznym rozwojem Aldi potrzebuje dostępu do dodatkowych informacji, a Nielsen "wesprze inicjatywy mające na celu rozwój i ekspansję firmy Aldi na rynku amerykańskim".

Aldi ma obecnie prawie 1 700 sklepów w 35 stanach na terenie USA, ale szybko się rozwija. W ciągu najbliższych pięciu lat detalista planuje mieć w Ameryce 2,500 placówek.

Poprzez uzyskanie dostępu do danych firmy Nielsen, Aldi zwiększy swoją przewagę konkurencyjną. Da to sieci dodatkowy impuls do inwestycji w ceny, handel cyfrowy czy customer experience. Biorąc pod uwagę korzystną dla konsumenta politykę cenową sieci Aldi, a także wojny cenowe między takimi detalistami jak Walmart czy Kroger jasne jest, że cena nie jest już kluczowym czynnikiem decydującym o konkurencyjności poszczególnych szyldów.

Podobał się artykuł? Podziel się!
KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.
  • Wekkiba 2017-08-10 00:07:51

    A jakie oni chcą dane? Ktos w ALDI śpi wystarczy popatrzeć ile LIDLów jest w Warszawie i jak funkcjonują a ile ALDI.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,49

  • Śr

    3,41

  • Min

    2,69

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9191

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.