Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Aldi liderem cenowym w USA. Sieć zainwestuje w nowe sklepy i markę własną

Autor: dlahandlu.pl 15 maja 2017 11:03

Agencja Reuters poinformowała, że Aldi planuje sprzedaż większej ilości produktów pod marką własną, dzięki czemu utrzyma niskie ceny dla klientów. Jason Hart, dyrektor generalny Aldi w USA powiedział, że ceny w Aldi są o 21 proc. niższe niż u konkurencji, w tym u Walmarta.

Według Reutersa, sieć planuje otworzyć 400 nowych sklepów do końca przyszłego roku.

Według szacunków Bloomberga, Aldi wyda 1,6 mld dolarów na wdrożenie nowego konceptu sklepów. Projekt obejmie 1300 z 1600 sklepów sieci w Stanach Zjednoczonych.

Aldi w nowym koncepcie działa już w Richmond w stanie Wirginia. Placówka wyróżnia się m.in. delikatniejszym oświetleniem, większą powierzchnią sprzedaży świeżych produktów oraz szerszymi alejkami. W sklepie zastosowanie znalazły również elektroniczne wyświetlacze.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,79

  • Śr

    0,84

  • Min

    0,64

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9590

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.