ALDI: Mijający rok pod znakiem inwestycji, rozwoju i optymalizacji asortymentu

Autor: dlahandlu.pl 18 grudnia 2018 10:44

ALDI: Mijający rok pod znakiem inwestycji, rozwoju i optymalizacji asortymentu Fot. materiały prasowe ALDI

O zrealizowanych inwestycjach, rynku pracownika, zakazie niedzielnego handlu, a także planach sieci ALDI na przyszły rok rozmawiamy z Agnieszką Barańską, kierownikiem marketingu ALDI Polska.

ALDI w tym roku mocno postawił na inwestycje...

Agnieszka Barańska, kierownik marketingu ALDI Polska: W 2018 roku priorytetem ALDI w Polsce była realizacja jednego z największych projektów inwestycyjnych sieci w kraju, wdrożenie nowego konceptu wizualnego do wszystkich sklepów. W okresie od stycznia do lipca przebudowano niemal 70 sklepów ALDI. Równolegle otworzono osiem nowych sklepów pod szyldem ALDI - w Poznaniu, Chorzowie, Łodzi, Wrocławiu oraz Jaworznie. Marka ALDI zadebiutowała w Radomsku, Cieszynie w Galerii Stela oraz Tomaszowie Mazowieckim. Na koniec roku 2018 sieć będzie liczyła 132 sklepy.

Rynek handlu detalicznego nieustannie się zmienia. Jak ALDI reaguje na nowe trendy i potrzeby konsumentów? 

W tym roku szczególny nacisk sieć położyła na rozwój kategorii świeżych, jak pieczywo czy owoce i warzywa, a także zrównoważone kształtowanie asortymentu w oparciu o kryteria środowiskowe i społeczne, czego przykładem jest debiut 6 produktów marki własnej opatrzonych znakiem Fairtrade. Reagowanie sieci na trendy wyraziło się także w rozwoju kategorii bio i produktów wegańskich. Aktualnie sieć sklepów ALDI posiada około 2 000 indeksów w asortymencie stałym (SKU).



Jednym z ważniejszych wydarzeń mijającego roku było świętowanie w lutym 2018 roku jubileuszu 10-lecia powstania pierwszych sklepów ALDI w Polsce. Z tej okazji przygotowano dedykowaną jubileuszową ofertę, w tym markową elektronikę użytkową w dyskontowych cenach.

W kontekście Non Food ewoluowała także oferta akcyjna. Znalazły się w niej m.in. gramofony i płyty winylowe, sprzęt dedykowany dla graczy czy popularne Instaxy.



W tym roku po raz pierwszy sieć sklepów ALDI w Polsce przy planowaniu oferty zabawek świątecznych nawiązała współpracę z serwisem zabawkowicz.pl, który wyselekcjonował i zarekomendował zabawki polecane przez ekspertów. Warto także zwrócić uwagę na akcje tematyczne, w których prezentowane były wyselekcjonowane specjały regionalne ze znakiem Dziedzictwa Kulinarnego czy Jakość i Tradycja.



2018 rok to nie tylko nacisk na rozwój i optymalizację asortymentu, ale też zmiany w kontekście designu opakowań marek własnych. Sieć zrealizowała odświeżenie projektów kilkuset produktów, czego efekty będzie można obserwować w przyszłym roku.


  • gosc55 2018-12-30 15:18:02

    Kiedy Aldi w Szczecinie?

  • Greg 2018-12-19 19:16:21

    Pani tam zartuje z tym dostosiwywaniem godzin. Aldi bytom wroclawska na przeciwko urzedu miasta samo centrum a sklep otwarty od 8:00. To o 2 godziny za pozno !!!!! Pomijam juz ze to jedyny Aldi w ktorym jest balagan jak w biedronce. Wszedzie wszystko jak od linijki a na wroclawskiej "bajzel".

  • klient 2018-12-18 14:42:47

    Kiedy sklep nr 120 będzie przerobiony na Aniko?

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    13,90

  • Śr

    9,63

  • Min

    5,59

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6883
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.