Aldi poszerza półkę z markowymi produktami

Autor: dlahandlu.pl 11 października 2013 13:28

Półka z markowymi towarami od znanych producentów w sieci dyskontów Aldi stale się poszerza. Dotychczas dyskonter oferował głównie marki własne. Teraz na jego półkach można znaleźć także proszek Vizir (Procter and Gamble), płyn Vanish (Reckitt Benckiser) oraz Coca -- Colę.

W lipcu informowaliśmy, że nastawiona na sprzedaż marek własnych sieć Aldi wprowadziła na swoje półki kaszki Nestle, soczki i dania w słoiczkach pod marką Bobofrut i Gerber oraz pieluszki Pampers i płyny i oliwki dla dzieci Johnson&Johnson.

W sklepach Aldi dostępne są także produkty polskiej mleczarni Mlekovita, która sprzedaje tu swoje produkty pod własnym logo, a nie pod logo sieci.
Od 2012 r. sieć dyskontowa Aldi, który ma ofercie ponad 90 proc. produktów marki własnej podpisała umowę z amerykańskim koncernem Coca-Cola. Teraz także na półkach sklepów w Polsce widoczny jest znany napój z bąbelkami od Coca-Coli. 

Przeczytaj także:

Zmiana nastawienia sieci do asortymentu jest wynikiem nowego podejścia, których nie satysfakcjinuje już tylko niska cena. Chcą oni niskiej ceny i wysokiej jakości, reprezentowanej w ogólnej świadomości przez kluczowe światowe marki.
Sieć funkcjonuje w 15 krajach europejskich (m.in. w Austrii, Belgii, Danii, Francji, Wielkiej Brytanii, Portugalii czy Hiszpanii), a także w Stanach Zjednoczonych i Australii. Aldi działalność w Polsce rozpoczął w 2006 r. Pierwsze osiem sklepów zostało otwartych 25 lutego 2008 r. Siedziba polskiego oddziału Aldi mieści się w Chorzowie. Obecnie Aldi ma w całej Polsce ponad 70 sklepów.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9116

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.