PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu

Aldi słucha klientów. 15 tysięcy chętnych do testowania produktów

Autor: dlahandlu.pl 5 listopada 2019 15:54

Aldi słucha klientów. 15 tysięcy chętnych do testowania produktów Fot. materiały prasowe

Sieć sklepów ALDI rozpoczęła kolejny etap kampanii marketingowej polegający na testowaniu produktów marek własnych. Gospodarzem Wielkiego Testu ALDI jest aktorka Sonia Bohosiewicz, zaś testerzy, wyłonieni z grona klientów, stają się naturalnymi ambasadorami sieci. To ich opinie stanowią najważniejszy wyznacznik działań ALDI.

Od września ALDI prowadzi ogólnopolską kampanię pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI, będącym nowym sloganem marki. Jej bohaterami są właśnie wybrane produkty marki własnej, do których testowania sieć zaprasza w kolejnym etapie swojej kampanii.

Akcja składa się z sześciu etapów, a w każdym z nich wyłaniani są testerzy, którzy otrzymują paczki z wybranymi produktami marki własnej ALDI. Ich opinie pozwalają jeszcze lepiej poznać walory produktów, są też wiarygodnym przekazem, wykorzystywanym w komunikacji zewnętrznej sieci. Zgłoszenia przyjmowane są poprzez stronę zawszeALDI.pl.

- Idea jest prosta i trafiająca w samo sedno - wiemy już, że unikatowe artykuły najwyższej jakości i w atrakcyjnej cenie są naszą siłą i po nie klienci chętnie wracają. Pokazały nam to badania, które przeprowadziliśmy przed wdrożeniem kampanii. Teraz chcemy pogłębić wiedzę klientów i rozkochać ich jeszcze bardziej w naszych produktach tak, by w myśl nowego sloganu RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI, kupując je u nas raz, wracali już zawsze - mówi Agnieszka Barańska, dyrektor marketingu i komunikacji ALDI w Polsce. - Dbałość o satysfakcję naszych konsumentów zawsze była w centrum działań ALDI, dlatego postanowiliśmy zapytać o ich preferencje produktowe. Chcemy poznać ich jeszcze lepiej, by wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom i nieustająco ulepszać się dla nich. Zakończyliśmy etap komunikacji wizerunkowej i rozpoczynamy komunikację produktową, dlatego w naszych przekazach będziemy wykorzystywali najciekawsze opinie testerów - ambasadorów - dodaje Barańska.

W pierwszym etapie Wielkiego Testu ALDI sieć przygotowała dwa rodzaje paczek. W 200 z nich były tzw. produkty suche: Kakao Schovit, Wafle holenderskie, Makaron 5-jajeczny premium wstążki, Kawa ziarnista Moreno CaffèCrema, Czekolada Orzechowa z okienkiem Château. Drugi rodzaj stanowiły paczki z tzw. łańcuchem zimna, a w nich znalazły się jogurt z owocami i musli z łyżeczką, serek twarogowy kremowy w wiaderku, Smoothie PureFruit o smaku mango-marakuja, Salami międzynarodowe Tremondi, Ser duński HavartiHofburger. Paczek z łańcuchem zimna było 100. Testy pozwoliły zebrać od 80 do 150 opinii dla każdego z produktów.

Do kolejnego etapu przygotowano 400 paczek, które właśnie trafiają do rąk ambasadorów. Znalazły się w nich Sok PureFruit, Czekolada Moser Roth, Śliwki Suszone TraderJoe’s, Oliwa z oliwek GUT BIO, Pieczywo do wypieku Goldähren.

Dotychczas zgłosiło się 15 tysięcy chętnych do testowania produktów marki własnej ALDI. Testy są cykliczne i będą odbywały się na przestrzeni kolejnych miesięcy, dlatego wszyscy, którzy zgłosili się i nie zostali wyłonieni w pierwszym etapie wciąż mają szansę otrzymać paczki przy kolejnych naborach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,85

  • Śr

    1,38

  • Min

    0,99

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7727
Ilość aktualnych ofert: 496784

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.