ALDI usprawnia komunikację z klientami

Autor: dlahandlu.pl 22 sierpnia 2018 14:32

Sieć sklepów spożywczych ALDI odświeżyła stronę internetową www.aldi.pl. Dzięki wprowadzonym zmianom klienci szybko odnajdą informacje o aktualnych promocjach, okazjach cenowych i polecanych produktach. Nowa strona to także łatwiejszy dostęp do indywidualnej listy zakupów i szeregu praktycznych informacji dla klientów.

Strona aldi.pl została odświeżona przede wszystkim wizualnie, a za wzór posłużyła jej wersja niemiecka, z której korzystają także inne kraje. Rozwiązania poparte testami i opiniami klientów z innych rynków zostały odpowiednio przystosowane do wersji polskiej. Dzięki temu znacznie podniósł się komfort korzystania ze strony (tzw. “User Experience”).

- Głównym celem, który nam przyświecał było wprowadzenie większej przejrzystości i ułatwienie dostępu do najważniejszych informacji o naszej marce, tak żeby użytkownik wchodzący na stronę aldi.pl mógł intuicyjnie się po niej poruszać. Zmianie uległo rozmieszczenie poszczególnych zakładek. Te najbardziej kluczowe znajdują się w bocznym menu. Są to m.in. oferty, gazetki, nasze produkty, usługi online, świat asortymentu czy informacje dla klienta. Centralną pozycję zajmują rotujące banery odsyłające do ofert promocyjnych – komentuje Agnieszka Barańska, Kierownik Marketingu ALDI Polska.

Z punktu widzenia użytkownika - klienta ALDI, najistotniejsze są informacje o  promocjach i ofertach tematycznych z danego tygodnia. Wybrane produkty z łatwością można dodać do indywidualnej listy zakupów. Skomponowaną listę można wydrukować lub wysłać na wybrany adres e-mail, nanosząc na nią także swoje własne notatki, np. “najbardziej lubię dobrze wypieczone bułki” albo “kup proszę miękkie kiwi”, będące wskazówkami, ułatwiającymi robienie zakupów poszczególnym domownikom.

Nowością dla klientów jest wygodny, boczny pasek menu. Jego rozwinięcie umożliwia szybki dostęp do najważniejszych treści zawartych na stronie, np. do  informacji o okazjach cenowych, akcjach specjalnych, bieżących i zapowiadanych gazetkach promocyjnych. Każda gazetka dostępna jest w wersji online, a klienci ALDI dodatkowo mają do dyspozycji specjalną wyszukiwarkę produktów z gazetek. Dzięki temu w każdej chwili mogą zapoznać się z aktualnymi kampaniami sieci i jej ofertą.

W specjalnie utworzonej “strefie zdrowia” znajdziemy produkty Bio, Fit, wegetariańskie, wegańskie, bez laktozy czy bezglutenowe. Osobny dział dotyczy marek własnych ALDI - kaw ”Markus” i “Moreno”, herbaty “Westminster“ czy nabiału ”Milsani”.

Boczny pasek menu to także szereg praktycznych informacji o ALDI. Znajdują się w nim dane na temat certyfikatów i polityki jakości ALDI czy informacje dotyczące wizji firmy i jej zaangażowania w zrównoważony rozwój, a także przepisy kulinarne i wskaźniki wartości odżywczych.

Sieć ALDI zadbała również o klientów, którzy cenią sobie nowe technologie. Ze strony www.aldi.pl można pobrać aplikację, która umożliwia szybkie zapoznanie się z szeroką ofertą produktów, nowościami oraz ofertami promocyjnymi. Aplikacja dostępna jest na iPhone'a oraz smartfony z systemem operacyjnym Android, iPad oraz na tablety z Androidem. Klienci mogą się również zapisać na newsletter, aby na bieżąco otrzymywać aktualne informacje o ofertach ALDI.

ALDI to niemiecka sieć dyskontów, która posiada 129 sklepów w Polsce, głównie na zachodzie oraz południu kraju. Firma zatrudnia w Polsce ponad 2 000 pracowników. 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • alsdi jest ok 2018-08-22 18:41:44

    faktycznie ładna strona ale widziałem lepsze

  • Aldi rządzi 2018-08-22 18:32:43

    Strona rzeczywiście prezentuje sie wyśmienicie, jogurty milsani to złoto a ja już nie mogę się doczekać promocji na przyszły tydzień, coś mi mówi że to mogą byc przekąski z makreli

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6231

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.