Aldi w 2019: kilkanaście otwarć, nowy sposób dotarcia do klientów online

Autor: dlahandlu.pl 30 stycznia 2019 09:37

Aldi w 2019: kilkanaście otwarć, nowy sposób dotarcia do klientów online

Aldi skupia się obecnie na optymalizacji i wzbogacaniu swojej strony internetowej o nowe funkcjonalności.  - W zanadrzu mamy też nowe rozwiązania dotarcia do klientów online, jednak na razie jest za wcześnie aby o nich mówić - zdradza nam przedstawicielka sieci.

Pod koniec ubiegłego roku GD Retail Analysis przedstawiło prognozy najważniejszych trendów w sprzedaży detalicznej na rok 2019. Według analityków rynek handlu zdominują m.in.: działania związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu, technologie Big Data i trendy health & wellness, czy łączenie kanałów online i offline.

Sieć Aldi, która do tej pory nie działała na rynku sprzedaży internetowej, nie zdradza wprost czy zdecyduje się na ten krok, ale przyznaje, że szykuje nowe rozwiązania dotarcia do klientów online.

- Aktualnie w Aldi koncentrujemy się na wdrożeniu nowej strategii marketingowej, poszerzaniu oferty marek własnych Aldi oraz dalszym rozwoju sieci w zakresie nowych lokalizacji naszych sklepów w całej Polsce. W zakresie e-commerce możemy zdradzić na tym etapie, że systematycznie będziemy optymalizować i wzbogacać naszą stronę internetową o nowe funkcjonalności, ułatwiające klientom poznanie i korzystanie z naszej oferty. W zanadrzu mamy też nowe rozwiązania dotarcia do klientów online, jednak na razie jest za wcześnie aby o nich mówić - mówi nam Agata Biernacka z biura prasowego Aldi.

Obecnie sieć Aldi prowadzi w Polsce 132 sklepy. W tym roku chce uruchomić kilkanaście nowych sklepów. W ubiegłym roku priorytetem firmy była realizacja jednego z największych projektów inwestycyjnych sieci w kraju, wdrożenie nowego konceptu wizualnego do wszystkich sklepów. W okresie od stycznia do lipca przebudowano niemal 70 sklepów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7975
Ilość aktualnych ofert: 479771

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.