Aldi: W kolejnych latach chcemy utrzymać tempo inwestycji w nowe sklepy

Autor: dlahandlu.pl 18 września 2019 12:40

Aldi: W kolejnych latach chcemy utrzymać tempo inwestycji w nowe sklepy Fot. Aldi

- W tym roku planujemy łącznie otworzyć  kilka sklepów. W najbliższych latach chcemy zachować tempo rozwoju i inwestycji w nowe sklepy. Nieustająco kluczowe dla nas są właściwie dobrane lokalizacje, które sprawią, że Aldi stanie się dla nowych klientów sklepem codziennych zakupów – mówi w rozmowie z dlahandlu.pl Agata Biernacka z biura prasowego Aldi.

Przypomnijmy, Aldi na początku tego roku miał w Polsce 133 sklepy. We wrześniu ruszył sklep w N-Parku w Starej Iwicznej (wcześniej planowano, że operatorem spożywczym będzie Piotr i Paweł), a na jesieni Aldi zastąpi sieć Tesco w Galerii Miodowej w Kluczborku.

Sieć Aldi w Polsce notuje straty, pomimo rosnących przychodów (za 2018 rok strata wyniosła 78 mln zł, a rok wcześniej 66 mln zł). Jak przypomina Agata Biernacka, Aldi  jest na etapie inwestycji w rozwój na polskim rynku.

- W minionym roku zmodernizowała wszystkie swoje sklepy według przyjętego konceptu ANIKo, gwarantującego intuicyjne zakupy w przyjaznej atmosferze, którego głównym motywem jest świeżość w aranżacji przestrzeni, asortymentu i jego ekspozycji. ALDI systematycznie też otwiera nowe punkty oraz poszerza portfolio produktowe. Zgodnie z przyjętymi założeniami sieć we wrześniu bieżącego roku wdrożyła nową strategię komunikacji marketingowej pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI, będącym jednocześnie nowym sloganem marki. Bohaterami kampanii są wybrane produkty marki własnej z różnych kategorii asortymentowych. W najbliższym czasie działania te będą kontynuowane. Jest to naturalna konsekwencja rozwoju - mówi.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    5,08

  • Min

    1,78

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7786
Ilość aktualnych ofert: 476982

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.