Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Aldi wzmacnia portfolio ekologicznych marek własnych

Autor: dlahandlu.pl za LZ Retailytics 2 lutego 2018 12:46

Niemiecki dyskonter Aldi poszerza asortyment produktów ekologicznych pod marką własną. W roku 2018 dywizje Nord i Süd dodadzą do swojego portfolio ponad 60 nowych indeksów, by wzmocnić przywództwo Aldi w zakresie oferty żywności eko.

Aldi Süd rozszerzy swój asortyment produktów organicznych o jedną trzecią, podczas gdy oddział Nord dodaje kolejne 20 proc. indeksów do swojej oferty. Nowości będą wprowadzane w różnych kategoriach, część z nich trafi do sprzedaży w ramach specjalnych ofert detalisty.

Ostatnie posunięcie Aldiego wynika z niedawnego, bardzo podobnego ruchu w kategorii mięsa - oddziały Nord i Süd wprowadziły własną markę, która koncentruje się na dobrostanie zwierząt. Dodatkowo Aldi będzie stosować do produkcji swoich marek kakao z upraw fair trade. Inicjatywy te z pewnością przyczynią się do zwiększenia pozytywnego wizerunku marki. Co ciekawe, wszystkie te komunikaty wskazują, że dywizje Nord i Süd coraz częściej działają razem. Pomoże im to uzyskać więcej synergii w czasach, gdy supermarketyzacja formatu ma wciąż negatywny wpływ na jego efektywność.

Rozszerzona linia produktów organicznych najprawdopodobniej zwiększy udział rynkowy dyskonta w tej kategorii i wywrze presję na ekologiczne sklepy specjalistyczne w Niemczech.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,52

  • Min

    2,54

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.