Alibaba zainteresowany chińską dywizją Metro

Autor: dlahandlu.pl za Reuters 15 lutego 2019 09:27

Gigant e-commerce - Alibaba Group Holding Ltd - rozmawia z Metro o kupnie chińskich operacji niemieckiego sprzedawcy - podał Reuter powołując się na trzy źródła.

Metro i Alibaba odmówiły komentarza. Źródła podają, że rozmowy są na wczesnym etapie i nadal mogą zostać zerwane.

Metro zostało w ostatnich latach zrestrukturyzowane, aby skupić się na swojej podstawowej działalności. Próbuje także sprzedać sieć hipermarketów Real przynoszącą straty. Koncern ostatnio powiedział, że sprzedaż marki "idzie naprzód".

Metro ma 95 sklepów w Chinach i nieruchomości w głównych aglomeracjach, takich jak Pekin i Szanghaj.

Dyrektor generalny Metro, Olaf Koch, powiedział, że niemiecka firma analizuje potencjalne partnerstwa z lokalnymi graczami w Chinach.

Metro i Alibaba nawiązały już współpracę w zakresie sprzedaży internetowej w Chinach.

Metro podało, że sprzedaż w Azji wzrosła w okresie od października do grudnia o 7% do 1,04 mld euro (1,17 mld USD).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,29

  • Śr

    3,27

  • Min

    2,68

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6846
Ilość aktualnych ofert: 296035

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.