Alma Market: Poprawę koniunktury odczujemy w drugiej połowie roku

Autor: www.dlahandlu.pl 14 stycznia 2014 10:50

Alma Market: Poprawę koniunktury odczujemy w drugiej połowie roku

W 2014 r. Alma nadal będzie się dynamicznie rozwijać, w czym niewątpliwie pomoże aż 9 otwartych w ubiegłym roku jednostek handlowych. Sklepy te w 2014 roku powinny zdecydowanie poprawić efektywność operacyjną, co będzie dodatkowym czynnikiem, oprócz wzrostu rynku, wpływającym pozytywnie na wyniki spółki - mówi serwisowi dlahandlu.pl Aleksandra Budzińska z Almy Market.

W bieżącym roku sieć planuje uruchomić około 5 sklepów.

- Liczmy na stopniową poprawę koniunktury gospodarczej, a przede wszystkim poprawę nastrojów zakupowych konsumentów. Uważamy, że poprawa będzie następować stopniowo, a jej skutki będą już widocznie i odczuwalne w drugiej połowie roku - mówi przestawicielka spółki.

Spółka Alma Market S.A. powstała w Krakowie w 1991 roku, a od 28 lipca 1994 roku notowana jest na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Największym udziałowcem jest Jerzy Mazgaj, pełniący równocześnie funkcję prezesa spółki.
Asortyment sklepów Alma obejmuje kilkadziesiąt tysięcy produktów, z czego prawie kilka tysięcy to produkty importowane na wyłączność dla Almy. Oferta obejmie również bogaty wybór artykułów garmażeryjnych i sałatek.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,92

  • Śr

    5,27

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.