Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Alma zamknęła sklep w Solaris Center w Opolu. Sieć skurczyła się do 42 lokalizacji

Autor: dlahandlu.pl 26 września 2016 09:49

To już drug placówka, którą Alma zamknęła w tym miesiącu. Wcześniej zakończył działalność sklep w Rzeszowie, gdzie pracę straciło 30 osób. Jeszcze na początku lipca w sieci Alma działało 50 placówek. Obecnie jest ich 42. To oznacza, że w 2 miesiące sieci ubyło 8 placówek.

Alma Market złożyła w krakowskim sądzie wniosek o otwarcie postępowania sanacyjnego. Zarząd spółki uznał za konieczne podjęcie restrukturyzacji, by poprawić sytuację finansową i uniknąć upadłości. Firma skorygował również prognozę wyników na 2016 rok.

Zgodnie z aktualnymi szacunkami, przychody spółki wyniosą 660 mln zł, a nie powyżej 900, jak zakładano w marcu. Firma zrezygnowała z podawania wyniku netto. W marcu zakładano, że wyniesie ponad 7 mln zł zysku netto. Wysokość wyniku będzie uzależniona od przebiegu procesu sanacji.

Alma Market SA będzie monitorować i oceniać możliwość realizacji przedstawionych prognoz w okresie czwartego kwartału 2016 roku oraz będzie dokonywać ewentualnej korekty prezentowanych prognoz wraz z określeniem zastosowanych kryteriów tej oceny. Ewentualne zmiany odbiegające co najmniej o 10% od w/w skorygowanych wartości będą przekazywane do publicznej wiadomości w trybie raportu bieżącego.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • abc 2016-09-28 22:36:21

    Aktualizacja, dziś 28.09 zamknięto sklepy w Pruszkowie i Piasecznie.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,99

  • Śr

    2,02

  • Min

    1,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9629

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.