Amazon chce być siecią spożywczą. Szuka okazji do przejęć

Autor: dlahandlu.pl za esmmagazine.com 4 marca 2019 09:50

Amazon planuje otworzyć dziesiątki sklepów spożywczych na terenie Stanów Zjednoczonych. Firma chce rozszerzyć działalność w branży spożywczej - podał Wall Street Journal.

Amazon analizuje również strategię umacniania swojej nowej marki supermarketów kupując regionalne sieci, które prowadzą co najmniej kilkanaście sklepów.

Amazon, który w 2017 r. kupił sieć Whole Foods za 13,7 miliarda dolarów, prowadzi obecnie rozmowy ze sklepami spożywczymi działającym w centrach handlowych m.in. w San Francisco, Seattle, Chicago, Waszyngtonie i Filadelfii.

Internetowy gigant handlu detalicznego planuje otworzyć swój pierwszy sklep w Los Angeles już pod koniec roku. Ponadto podpisał umowy najmu na co najmniej dwa inne sklepy. Nowe sklepy nie mają konkurować bezpośrednio z Whole Foods.

Amazon odmówił komentarza w tej sprawie.

- Nie jesteśmy zaskoczeni - powiedział David Bujnicki, odpowiedzialny za relacje inwestorskie w Kimco Realty Corp, właściciel 437 centrów handlowych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,29

  • Śr

    3,07

  • Min

    2,50

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7358
Ilość aktualnych ofert: 0
Ilość aktualnych ofert: 397 708

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.