Amazon, Coca-Cola i McDonald’s w TOP 10 największych marek świata

Autor: dlahandlu.pl 5 października 2018 13:11

Amazon, Coca-Cola i McDonald’s w TOP 10 największych marek świata Fot. Shutterstock

Amazon jest trzecią co do wartości marką świata – wynika z rankingu Best Global Brands 2018, przygotowanym przez Interbrand. Wartość marki Amazon wzrosła w ciągu roku o 56 proc. i wynosi obecnie 100,7 mld USD. W pierwszej dziesiątce, z firm z sektora FMCG, znalazły się jeszcze marki: Coca-Cola (spadek wartości o 5 proc., do 66,3 mld USD) i McDonald’s (wzrost wartości marki o 5 proc., do 43,4 proc.).

Według rankingu, najcenniejszą marką na świecie jest wciąż Apple – jego wartość wzrosła w ciągu roku o 16 proc., do 214,5 mld USD. Na drugim miejscu podium znalazł się Google, o wartości 155,5 mld USD (plus 10 proc.).

Natomiast w pierwszej czterdziestce najbardziej wartościowych marek świata znalazły się również: Nike, Louis Vuitton, Pepsi, Zara, Ikea, H&M, Pampers, Budweiser, Nescafe, e-bay, Gucci.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8792

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.