Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Amazon notuje 20-proc. wzrost obrotów

www.portalspozywczy.pl 4 listopada 2014 10:22

W trzecim kwartale 2014 r. Amazon zainwestował w kolejne usprawnienia dla klientów i przoduje na światowym rynku sprzedawców internetowych. Jest firmą o największych przychodach w 2013 roku z wynikiem 74 miliardów dolarów. Dla porównania, popularny Alibaba uplasował się dopiero na szóstym miejscu z wynikiem 4 miliardów dolarów przychodu z e-commerce, wyłączając sprzedaż hurtową.

Amerykański gigant zanotował po trzech kwartach 2014 roku wzrost obrotów o 20 proc., do poziomu 20,5 miliardów dolarów, jednak strata w tym okresie zwiększyła się do 437 milionów dolarów, co aż dziesięciokrotnie przewyższa stratę z tego samego okresu roku ubiegłego (41 mln dol).

Dzięki inwestycjom Amazon stał się dla klientów jeszcze bardziej przystępny i łatwy w obsłudze, szczególnie dla subskrybentów Amazon Prime, którzy zyskali wczesny dostęp do specjalnych ofert i na pewien okres dla tych, którzy używają serwisu Amazon Fresh w Brooklynie. Ci drudzy mogli liczyć na darmową dostawę tego samego dnia lub następnego po jego złożeniu.

W ocenie Rafała Brzoski, prezesa Grupy Integer.pl, Amazon konsekwentnie buduje przewagę nad pozostałymi graczami, zarówno na rynku sprzedaży, jak i w sektorze logistycznym. - Jak widać, inwestorzy wybaczają Amazonowi kolejne straty finansowe właśnie dzięki tej szeroko zakrojonej strategii rozwoju wertykalnego - tłumaczy.

Jak dodaje Brzoska, Grupa Integer.pl również ma dalekosiężny plan inwestycyjny realizowany przez międzynarodową spółkę easyPack, której celem jest rozwój sieci Paczkomatów InPost na rynkach zagranicznych. - Tak duże nakłady inwestycyjne faktycznie mogą wpływać na bieżące wyniki finansowe, jednak dają sporą szansę na gigantyczny skok biznesowy w przyszłości. Nie mam wątpliwości, że jest to słuszny kierunek rozwoju naszej innowacyjnej marki „made in Poland" - tłumaczy Rafał Brzoska.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    5,17

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9562

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 565497

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.