Amazon pomoże Frisco.pl?

Autor: pb.pl 22 sierpnia 2017 11:13

W zeszłym roku spółka Frisco zwiększyła sprzedaż o 50 proc., także dzięki przejęciu części klientów Alma24. W tym roku celuje w zwyżki na poziomie 40 proc. Co więcej, Frisco.pl, którego finansowanie dźwigają MCI i Eurocash, operacyjnie jest rentowny. Jednak Katarzyna Kazior, prezes spółki, przyznaje, że rynek wciąż jest ledwie na początku drogi - pisze pb.pl

Według szacunków „PB”, w tym roku Frisco zanotuje ok. 75 mln zł przychodów. W przyszłym roku chce dotrzeć do celu wytyczonego mu przez inwestorów: 100 mln zł sprzedaży i wyraźnie ponad 10-procentowego udziału w wartości całego koszyka e-grocery w Polsce.

Teraz biznes MCI i Eurocashu czeka na trzy kluczowe etapy w rozwoju, zapewne jeszcze w tej dekadzie. Pierwszy to przymiarki do rozbudowy magazynu, drugim jest wyraźne przebicie poziomu 150 mln zł sprzedaży i rozpoczęcie kampanii w innych polskich miastach. Trzecim etapem ma być nadwiślański debiut na na rynku e-grocery. Jak pokazują przykłady Berlina czy Madrytu, wejście Amazona powoduje skokowy wzrost obrotów także u konkurencji.

Całość na pb.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,70

  • Śr

    5,79

  • Min

    4,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9434

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.