Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Amazon rusza ze sprzedażą żywności marki własnej

Autor: dlahandlu.pl za Retail Detail 5 lipca 2016 11:24

Amerykański sklep internetowy Amazon rozpoczął sprzedaż żywności marki własnej: kawy Happy Belly oraz żywności dla niemowląt Mama Bear.

Sprzedaż produktów marki własnej przyniesie Amazonowi wiele korzyści. Przede wszystkim marże na takich produktach są dużo wyższe. Ponadto firma może sama zaprojektować opakowanie oraz obniżyć koszty wysyłki. ​​

Podobnie jak w przypadku innych produktów marek własnych Amazona, żywność również będzie dostępna tylko dla abonentów Amazon Prime. Niemniej jednak Amazon robi wszystko, aby ukryć fakt, że jest producentem oraz sprzedawcą i nie wszędzie używa nazwy Amazon. Firma nie chce pozycjonować swoich produktów jako tańszej alternatywy dla marek brandowych, a ich przedział cenowy mieści się pomiędzy najtańszymi produktami z danej kategorii a markami premium.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • M.Golebiewska HURTUM 2016-07-06 11:12:06

    @Karol - zdecydowanie się zgadzam. A przygodę z eCommerce polecam zacząć od SaaS-owego rozwiązania, a niekoniecznie budowy własnych, zaawansowanych platform :).

    Pozdrawiam, M

  • Karol 2016-07-05 13:49:44

    Szanowni uczestnicy rynku hurtowego - to jest niestety przyszłość handlu gdzie duży gracz na rynku e-commerce z apetytem na rozszerzenie swojej działalności zacznie zmuszać producentów do produkcji pod marką własną z konsekwencją dla produktów markowych - podobnie dzieje się już w detalu więc dla hurtu ostatnia możliwość działania. A właściwe działanie to chyba jedynie wejście na pole konkurenta - czyli e-commerce. Ręka w górę kto się zgadza.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.