Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Amazon walczy z wizerunkiem złego pracodawcy reklamami

Autor: press.pl 2 września 2015 15:47

Amazon rozpoczął wczoraj pierwszą w Polsce kampanię promującą tę firmę jako dobrego pracodawcę. Eksperci radzą jednak: najpierw trzeba posprzątać - czytamy w press.pl

 Jak informuje firma, w reklamach występują jej pracownicy - to oni zachwalają ją jako dobre miejsce, gdzie mają "stabilną i uczciwą pracę". Marzena Więckowska, rzeczniczka prasowa Amazon Poland, tłumaczy, że kampania employer branding jest skierowana zwłaszcza do mieszkańców aglomeracji wrocławskiej i poznańskiej, gdzie znajdują się centra logistyczne Amazona w Polsce. Celem jest zachęcenie do pracy w tej firmie. Kampania będzie prowadzona w prasie, Internecie i na nośnikach outdoorowych, potrwa do 4 października.

Amazon nie miał ostatnio dobrej prasy - po tym jak Państwowa Inspekcja Pracy potwierdziła doniesienia mediów o złych warunkach pracy w jego centrach, z inwestorem o traktowaniu pracowników rozmawiał nawet minister gospodarki. Pod koniec lipca Amazon zapowiedział podwyżki płac, stawka dla szeregowego pracownika ma wynieść brutto 14 zł za godzinę.

Eksperci twierdzą, że dla skuteczności kampanii mogą być konieczne strategiczne decyzje, np. zmiana warunków zatrudnienia - czytamy w press.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • adi 2015-09-03 21:06:13

    widziałem niedawno że na temat pracodawców wypowiadali się też na gowork

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9590

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.