Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Amazon zrewolucjonizuje zakupy spożywcze w sieci

Autor: wyborcza.biz 18 kwietnia 2014 09:13

Mało osób wie, że amerykański Amazon, kojarzony głównie ze sprzedażą książek, czerpie z nich już tylko jakąś jedną czwartą swoich przychodów. Teraz to nie tyle gigantyczna księgarnia, ile po prostu hipermarket, w którym można zamówić również zakupy spożywcze (AmazonFresh). Właśnie z myślą o tej usłudze gigant testuje nowe urządzenie do robienia zakupów przez sieć o nazwie Dash - pisze serwis wyborcza.biz.

Aby dany produkt włożyć do swojego wirtualnego koszyka, wystarczy urządzenie zbliżyć do kodu kreskowego na zużytym (kończącym się) opakowaniu soku czy proszku do prania. A jeśli produkt nie ma kodu kreskowego (ziemniaki, ananas, winogrona, 20 kilogramów cebuli)? Wystarczy powiedzieć do mikrofonu wbudowanego w Dashu - co chcemy zamówić. Urządzenie wyposażone jest w system rozpoznawania głosu.
A później? Później przeglądamy swoje zakupy na laptopie, tablecie, telefonie etc. i składamy zamówienie. Kurier przywozi zakupy do domu zazwyczaj następnego dnia. Dash jest testowany w Los Angeles i San Francisco.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9231

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.