Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Amazon zwiększa widoczność - otwiera więcej stacjonarnych sklepów tymczasowych

Autor: dlahandlu.pl za Retail Detail 14 września 2016 10:13

Amazon planuje znacząco zwiększyć swoją fizyczną obecność w handlu detalicznym. Spółka w ciągu najbliższych 12 miesięcy zapowiada otwarcie 12 sklepów typu pop-up store w centrach handlowych w Stanach Zjednoczonych.

Amerykański gigant e-commerce chce przede wszystkim zaprezentować w sklepach pop-up swoje urządzenia: Kindle, tablety i głośniki Echo. Aby uzupełnić gamę produktów, sklepy będą także wyposażone w szereg akcesoriów.

Amazon ma obecnie 21 sklepów pop-up store w Stanach Zjednoczonych, o powierzchni od 28 do 45 mkw. Jeszcze pod koniec ubiegłego roku było ich tylko 6, ale celem Amazona jest zakończenie roku z liczbą 30 sklepów tymczasowych. Do końca przyszłego roku ma ich być już 100.

Amazon otwierając sklepy stacjonarne chce przyciągnąć wielu klientów i przekonać ich do zapoznania się z internetową ofertą sprzedawcy. Ponadto wiele dużych sieci, takich jak Target i Walmart, nie sprzedaje już produktów Amazona, dlatego firma odczuwa potrzebę, aby stworzyć swoją własną sieć placówek.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.