Ambra nie wyklucza sezonowych promocji swojego cydru w Biedronce

www.portalspozywczy.pl 23 października 2017 11:20

Grupa Ambra, producent i dystrybutor win oraz Cydru Lubelskiego, nie wyklucza współpracy z siecią Biedronka w przyszłym sezonie w kwestii okresowych akcji promocyjnych dla marki Cydr Lubelski - mówi prezes Robert Ogór. Ambra prowadzi też rozmowy z innymi dyskontami, zaznacza jednak, że nie zmienia się jej strategia co do ograniczonej współpracy z takimi sieciami.

- Jeżeli chodzi o sprzedaż cydru do Biedronki, to nasze założenia są zgodne z ogólną strategią kanałów dystrybucji: świadoma i wybiórcza współpraca z sieciami dyskontowymi zapewniająca zadowalającą rentowność i nie obniżająca wartości naszych marek w pozostałej części rynku – mówi Robert Ogór.

- Tak też w minionych dwóch sezonach letnich przeprowadziliśmy w sieci Biedronka okresowe akcje promocyjne dla marki Cydr Lubelski. Tego lata akcje takie się nie odbyły, lecz nie wykluczamy takiej współpracy z siecią Biedronka w przyszłym sezonie – dodaje.

Wcześniejsza współpraca z Biedronką nie obejmowała tylko cydru, ale dotyczyła też innych alkoholi.

Czy kontrakt z Biedronką obejmuje tylko cydr czy też współpracę przy winach? Jak wpływa na rentowność i czy jest szansa na nawiązanie współpracy z Lidlem.

- W minionym roku przeprowadziliśmy z partnerem Biedronka szereg akcji promocyjnych na przykład dla marek PLISKA XO i DORATO. Jesteśmy również dostawcą marki własnej w kategorii "szampany dla dzieci" przygotowywanej na okres świąteczno-sylwestrowy. Projekty realizowane z partnerem Biedronka opierają się na zasadach obopólnej korzyści ekonomicznej – mówi Robert Ogór.

- Prowadzimy rozmowy i jesteśmy w stałym kontakcie z pozostałymi sieciami dyskontowymi - dodaje.

Robert Ogór zwraca też uwagę, że wzrost rynku wina nie jest już zasługą dyskontów w takim stopniu jak było jeszcze kilka lat temu. Teraz super- i hipermarkety wróciły do łask, a ich udział w sprzedaży wina wzrósł w 2016 roku do 36 proc. z 35 proc. w 2015 roku. Udział dyskontów w sprzedaży wina spadł w 2016 roku do 32 proc. z 34 proc. w 2015 roku. Udział handlu tradycyjnego w sprzedaży wina w 2016 roku sięgnął 32 proc., czyli tyle samo ile w 2015 roku i 2014 r.

więcej na www.portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,79

  • Śr

    0,91

  • Min

    0,64

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9191

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.