Ambra: Rynek alkoholi coraz bardziej premium

www.portalspozywczy.pl 2 listopada 2017 10:55

- Zapotrzebowanie na produkty, w tym napoje alkoholowe, regionalne, autentyczne i wysokiej jakości to jeden z najsilniejszych trendów rynku spożywczego w Polsce i w Europie - mówi prezes Grupy Ambra, Robert Ogór.

- We wszystkich krajach rozwiniętych obserwujemy stagnację ilości spożywanego alkoholu z jednoczesnym wzrostem wydatków. Podobnie jest od kilku lat na polskim rynku. Rośnie szybko sprzedaż wina, ale również w pozostałych kategoriach rosną produkty premium: piwa regionalne, wśród alkoholi whisky i wódki premium – mówi Robert Ogór.  

- Nawet pod względem wyboru miejsca zakupów konsumenci po okresie fascynacji dyskontami powrócili do hipermarketów i supermarketów oraz odkrywają korzyści zakupów w sklepach specjalistycznych. Rynek alkoholi jest w trendzie premiumizacji - dodaje.

- Zapotrzebowanie na produkty, w tym napoje alkoholowe, regionalne, autentyczne i wysokiej jakości to jeden z najsilniejszych trendów rynku spożywczego w Polsce i w Europie – mówi również prezes Grupy Ambra.

Robert Ogór ocenia też, że Polacy coraz częściej sięgają po droższe wina z segmentu powyżej 20 złotych. Wielu konsumentów, którzy kupowali tanie wina w dyskontach przechodzi od win tańszych do droższych. Najszybciej rosnącym segmentem rynku wina jest segment 20-30 zł, który rośnie w tempie 20 proc.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Podpis 2017-11-02 15:30:41

    Rynek alkoholi jest w trendzie premiumizacji - nie dało sie powiedziec deb.ilniej?

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8783

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.