Amerykanie pokochali niemieckie dyskonty

Autor: Rzeczpospolita 21 maja 2019 09:51

Sieci dyskontowe stają się coraz poważniejszym graczem w USA, a lokalni gracze zupełnie nie wiedzą, jak sobie z takim konkurentem poradzić - pisze Rzeczpospolita.

Jak podaje dzienni, Amerykanie coraz chętniej robią zakupy w niemieckich sieciach dyskontowych.

- Aldi działa w tym kraju już od lat 70., rósł pozwoli w cieniu potęg w rodzaju Walmart i nagle okazało się, że jest już liczącym się graczem w handlu FMCG. Niemiecka sieć ma w Stanach Zjednoczonych już niemal 1,9 tys. sklepów i góra w ciągu roku, dwóch zostanie trzecim pod względem liczby placówek graczem na rynku - wylicza Rzeczpospolita.

- Analitycy ze zdumieniem obserwują ogromny sukces rynkowy firmy, która w przeciwieństwie do wszystkich konkurentów pobiera choćby opłaty za wszelkie torby foliowe czy opakowania, a kasjerzy wręcz poganiają klientów, aby kończyli pakowanie dalej i nie blokowali kas. Nawet zwyczaj pobierania kaucji za wózek, choć to tylko 25 centów, jest w USA czymś zupełnie niespotykanym - informuje dziennik.

Czytaj więcej: Rzeczpospolita

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,98

  • Śr

    3,99

  • Min

    2,41

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8171
Ilość aktualnych ofert: 481629

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.