Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

AmRest: Będziemy się koncentrować na znanych i sprawdzonych markach

www.portalspozywczy.pl 7 listopada 2014 10:59

Wspaniałe wyniki trzeciego kwartału utwierdzają nas w słuszności podjętej przez nas decyzji o koncentracji uwagi na naszych dojrzałych i sprawdzonych markach. Strategia ta jest długoterminowa i z pewnością przyczyni się do dalszego wzrostu wartości firmy AmRest - mówi Henry McGovern, przewodniczącego rady nadzorczej grupy AmRest.

- Cieszymy się niezmiernie, że po raz kolejny w tym roku możemy poszczycić się wyjątkowymi wynikami Grupy AmRest. Przychody ze sprzedaży w trzecim kwartale tego roku wzrosły o 9,9 proc. do 765 mln zł, a zysk na poziomie EBITDA był o 30 proc. wyższy w porównaniu z zeszłym i po raz pierwszy w historii przekroczył barierę 100 mln zł - komentuje Henry McGovern, przewodniczącego rady nadzorczej.

Jak tłumaczy, wspaniałe rezultaty są efektem pozytywnych trendów sprzedaży porównywalnej (LFL) we wszystkich dywizjach, dynamiki nowych otwarć, jak również dalszej poprawy marż w poszczególnych markach. - Jesteśmy przekonani, że trendy te są trwałe, a w kolejnych kwartałach będziemy świadkami dalszej poprawy wyników. W największym stopniu do sukcesu całej Grupy przyczyniła się dywizja Europy Środkowo-Wschodniej (CE). Zysk EBITDA w III kw. 2014 wyniósł 64 mln zł, co przełożyło się na rekordowo wysoką marżę EBITDA na poziomie 14,4 proc. Wśród wielu czynników wpływających na poprawę zyskowności w CE należy wspomnieć przede wszystkim o utrzymujących się pozytywnych trendach LFL w każdej z czterech marek obecnych w regionie, a także poprawiającej się efektywności w obszarach kosztów pracy i ogólnego zarządu (G&A), efektach negocjacji czynszowych i niższej presji na koszty surowców. Warto zaznaczyć, że marka Burger King kontynuuje poprawę zyskowności i w III kw. 2014 po raz kolejny osiągnęła dodatni wynik na poziomie EBITDA. Dodatkowo, wsparta rosnącymi trendami sprzedażowymi zyskowność naszej największej marki w portfelu - KFC - utrzymała się na rekordowo wysokich poziomach. Cieszymy się, że nasze wysiłki koncentrujące się na poprawie wyników biznesu podstawowego przynoszą spodziewane owoce - mówi McGovern.

Potwierdza, że sytuacja na rynku rosyjskim pozostaje dobra, pomimo niesprzyjających warunków politycznych. - Dwucyfrowe wzrosty LFL oraz dynamiczne tempo nowych otwarć przełożyły się na 10,3-proc. wzrost przychodów ze sprzedaży w III kw. 2014, a dzięki rozmaitym inicjatywom kosztowym udało nam się obniżyć koszty pracy i pośrednie koszty prowadzenia restauracji. Aktywne zarządzanie łańcuchem dostaw pozwala nam neutralizować rosnącą presję na koszty surowców.



WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,26

  • Śr

    4,13

  • Min

    3,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.