AmRest do końca roku otworzy ponad 20 restauracji

www.portalspozywczy.pl 8 października 2013 16:07

AmRest do końca roku otworzy ponad 20 restauracji

Do końca 2013 planujemy jeszcze ponad 20 otwarć w regionie Europy Środkowej, w tym 14 w Polsce - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Przemysław Zacny, Real Estate Director, AmRest Sp. z o.o.

W tej chwili firma AmRest ma w swoim portfolio ponad 700 działających restauracji globalnie w tym 430 w krajach Europy Środkowej, z czego prawie 300 w Polsce.
Firma oferuje cały przekrój segmentów gastronomicznych - od kawiarni Starbucks poprzez restauracje QSR - KFC, Burger King, aż do tzw. segmentu casual dinning, czyli restauracji Pizza Hut i La Tagliatella. To powoduje, że punkty gastronomiczne AmRest pojawiają się w różnego rodzaju lokalizacjach.
- Parametry, jakimi się posługujemy przy ocenie lokalizacji zależą zarówno od brandu jak i od typu restauracji. Nasze obiekty dzielimy na food court, in line mall czyli restauracje wewnątrz galerii, in line street, a więc lokale przy głównych deptakach miejskich oraz drive thru, czyli wolno stojące restauracje z linią i okienkiem drive do obsługi kierowców. Zasadniczo najbardziej zainteresowani jesteśmy parterowymi lokalami narożnymi o powierzchni od 80 do 350 mkw. z dobrą ekspozycją i możliwością pełnego oznaczenia brandu na elewacji, położonymi w najbardziej atrakcyjnych miejscach deptaków miejskich lub galerii handlowych z dużym przepływem pieszych. Ośrodki uniwersyteckie, biurowce, dworce kolejowe są dla nas również silnymi generatorami ruchu. W zakresie miejsc pod wolno stojące obiekty typu drive thru, najważniejszymi kryteriami wyboru są lokalizacje z silnym zapleczem mieszkaniowym i wygodnym dostępem pieszych położone przy głównych arteriach komunikacyjnych miast. Preferowane są działki narożne przy skrzyżowaniach lub rondach z pełną komunikacją, wygodnymi lewoskrętami, możliwością wybudowania wysokiego pylonu reklamowego i dobrą ekspozycją, o powierzchni 1500 - 2500 mkw. - mówi Przemysław Zacny.
Jak dodaje, w strategii rozwoju na kolejne lata AmRest bierze pod uwagę miasta powyżej 40.000 mieszkańców, lecz priorytetem w dalszym ciągu pozostają największe miasta Polski.
Zdaniem dyrektora Zacnego, spowolnienie gospodarcze spowodowało, że atrakcyjne lokale stały się tańsze i lepiej dostępne - choć można zaobserwować coraz wyraźniejszą polaryzację rynku w zależności od wielkości miasta i jakości galerii.
- Najlepsze galerie w największych miastach w dalszym ciągu nie mogą narzekać na brak chętnych i wciąż nie jest tam łatwe uzyskanie dobrych warunków najmu. Galerie te prowadzą ciągłe działania zmierzające do odświeżenia tenant mix, co stwarza możliwości dla nowych najemców. W takich sytuacjach, z uwagi na różnorodność reprezentowanych brandów i ich siłę marketingową, stoimy w uprzywilejowanej pozycji negocjacyjnej. Mniejsze galerie często tracą obecnie dobrych najemców, dla których potencjał miasta lub galerii nie jest wystarczający, zachęcają one jednak do kontynuowania współpracy poprzez obniżki czynszu lub fit out dla potencjalnych nowych najemców - tłumaczy nasz rozmówca.
- Siłą AmRest są reprezentowane przez nas znane marki będące magnesem przyciągającym do galerii zarówno klientów, jak i innych najemców. Ogromne znaczenie dla właścicieli galerii ma również stabilność kondycji finansowej najemcy i jej perspektywy, a te są ogromnymi atutami AmRest - podsumowuje Przemysław Zacny.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8783

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.