Analitycy: Placówka Reserved w Londynie musiałaby przyciągać dziennie 8-10 tys. klientów

Autor: Parkiet 28 grudnia 2015 13:47

Zdaniem Haitong Banku kosztowna placówka marki Reserved w Londynie musiałaby przyciągać dziennie 8-10 tys. klientów i aż 250-330 tys. miesięcznie, aby mieć szansę wyjścia na plus - podaje parkiet.com

Umowa jest warta 675 mln zł przez 25 lat, co daje 27 mln zł rocznie lub 2,3 mln zł miesięcznie. Powierzchnia sklepu wynosi około 3 tys. mkw., co daje średni miesięczny koszt najmu za metr 766 zł (132 GBP). Obecny średni koszt najmu LPP za mkw. to 93 zł miesięcznie (łączne koszty SG&A/mkw. wynoszą 230 zł). Zakładając, że koszty sprzedaży, ogólnego zarządu i pozostałe są 5-6-krotnie wyższe w Londynie niż średnia w LPP, wtedy koszty SG&A na mkw. sięgnęłyby aż 1,5 tys. zł. "Zakładając osiągnięcie w takim sklepie 60-65 proc. marży brutto, aby uzyskał rentowność musiałby generować co najmniej 2,5 tys. zł (430 GBP) sprzedaży na mkw., czyli 7,5 mln zł miesięcznie" - wskazują anlitycy.

Więcej na parkiet.com

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    4,03

  • Min

    1,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7997

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 560100

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.