Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Analitycy: Z punktu widzenia handlu i sprzedaży detalicznej 2016 r. powinien być dobrym okresem

www.portalspozywczy.pl 29 stycznia 2016 20:25

Świadczy o tym najniższe od 2008 r. bezrobocie i optymizm konsumentów. W końcu również inflacja odbije się z ujemnych poziomów do ok. 1-1.4 proc. Z punktu widzenia inwestycji w spółki notowane na GPW, sytuacja jednak nie wygląda aż tak optymistycznie – prognozują analitycy Domu Maklerskiego Millennium w raporcie „Strategia na 2016”.

Analitycy Domu Maklerskiego Millennium oczekują, że dynamika sprzedaży detalicznej powinna być w tym roku zbliżona do 5-6 proc. (1.2 proc. w 2015). Z punktu widzenia inwestycji w spółki notowane na GPW, sytuacja jednak nie wygląda aż tak optymistycznie.

Jak piszą analitycy w raporcie „Strategia na 2016” dwie najważniejsze spółki CCC i LPP po latach szybkiego rozwoju były notowane na zbyt wysokich wskaźnikach, a dodatkowo rok 2015 udowodnił, że przyszły wzrost może być bardziej wyboisty. Pomimo silnego spadku obu akcji nastawienie inwestycyjne ekspertów do tych spółek jest neutralne.

portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    4,74

  • Min

    3,32

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.