Analityk: Alma może wyjść na prostą

www.portalspozywczy.pl 5 stycznia 2017 11:48

Analityk: Alma może wyjść na prostą Fot. Alma Market

Pozyskanie nowego inwestora oraz kredytu może pomóc Almie w wyjściu na prostą, ale na pewno nie spodziewałbym się, że sieć ta odzyska swoją pozycję na rynku z czasów świetności – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Bartosz Bolecki, analityk handlu detalicznego z firmy PMR.

– Trochę zdziwiła mnie informacja o możliwym pozyskaniu przez Almę nowego inwestora, a zapewne wkrótce także nowego właściciela, bo z informacji publikowanych przez media można wysnuć wniosek, że Tomasz Żarnecki przejąłby prawie 50 proc. akcji. Zdziwiła dlatego, że z Almy tak naprawdę nie zostało już zbyt wiele do przejęcia – obecnie sieć ma 9 sklepów, w porównaniu do 47 sklepów na koniec 2015 r. – komentuje Bartosz Bolecki, analityk handlu detalicznego z firmy PMR. 

– Dlatego też podejrzewam, że ewentualne przejęcie miałoby na celu przede wszystkim pozyskanie praw do marki Alma oraz pozyskanie sieci Krakowski Kredens. Ta sieć sklepów specjalistycznych nadal sobie dość dobrze radzi na rynku, jej liczba sklepów nie spadła – jest to 46 placówek położonych głównie w dobrych lokalizacjach w centrach handlowych – tłumaczy analityk. 

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.