PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu

Answer.com wprowadzi na rynek markę własną

Autor: dlahandlu.pl/portalspozywczy.pl 11 lipca 2013 20:27

Answear.com, multibrandowy sklep odzieżowy online zamierza stać się liderem rynku w wybranych krajach Europu Środkowo-Wschodniej. Jak mówi Krzysztof Bajołek, prezes Wearco, firmy prowadzącej Answear.com, sklep zamierza rozwijać się od 2014 roku w takich krajach, jak Czechy, Słowacja a później Ukraina, Węgry oraz Białoruś.

Answear.com w perspektywie kilku lat myśli o wprowadzaniu marki własnej o takiej samej nazwie,co pozwoli na uzyskanie większych marż. Oprócz tego Bajołek zapowiada w ciągu dwóch lat wzrost liczby marek dostępnych w sklepie z 200 do 300, przy równoczesnym poszerzeniu oferty produktowej z 15 tys. do 30 tys.

Spółka Answear.com założona została w 2011 r. przez Krzysztofa Bajołka i zespół związany poprzednio z Artmanem (marki House i Mohito) i LLP. Answear.com łączy sklep internetowy z częścią lifestylową. W 2011 r. otworzył swój pierwszy salon stacjonarny w Kielcach. Firma widzi też potencjał rozwoju w projektów sklepów prowadzonych dla innych podmiotów za określoną prowizję, tak jak to się dzieje dla marki Gino Rossi.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,70

  • Śr

    3,70

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7145
Ilość aktualnych ofert: 500541

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.