Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

APCOA: Parking to jeden z najważniejszych aspektów budowy obiektu handlowego

Property News 13 grudnia 2013 11:47

Kwestia parkingu to jeden z najważniejszych, choć często niedocenianych przez inwestorów, aspektów budowy nowego obiektu handlowego lub biurowego. - Zaangażowanie profesjonalnego operatora parkingów już na etapie projektowania, pozwala często uniknąć błędów przy projektowaniu, skorzystać ze sprawdzonej organizacji parkingu, zoptymalizować ilość sprzętu parkingowego, jaki należy zakupić oraz formułę funkcjonowania parkingu - tak z punktu widzenia jego użytkowników, jak i przychodów, które parking generuje - mówi w rozmowie z Propertynews.pl prezes APCOA, Maciej Zawadzki.

- Aspekt wyboru operatora parkingu - niezależnie czy będzie to obiekt handlowo-usługowy, czy też biurowy - jest zdecydowanie istotnym elementem komercjalizacji obiektów, aczkolwiek w naszym kraju nie do końca jeszcze uświadomionym po stronie deweloperów, inwestorów, właścicieli nieruchomości, agencji doradczych czy innych podmiotów. Zaangażowanie profesjonalnego operatora parkingów zdecydowanie wcześniej, tj. już na etapie projektowania, pozwala często uniknąć błędów przy projektowaniu, skorzystać ze sprawdzonej organizacji parkingu, zoptymalizować ilość sprzętu parkingowego, jaki należy zakupić oraz formułę funkcjonowania parkingu - tak z punktu widzenia jego użytkowników, jak i przychodów, które parking generuje - dodaje.

-Komfort i zadowolenie klientów centrów handlowych, którzy wybierają się do nich samochodem, jest kluczem do sukcesu. Zdajemy sobie sprawę, jak wymagający stają się klienci korzystający z infrastruktury parkingowej oraz, jak ważnym dla ich pozyskania i późniejszego utrzymania jest zaoferowanie produktu parkingowego, i usługi na odpowiednio wysokim poziomie. Przecież parking jest pierwszym i ostatnim miejscem jakie widzi klient odwiedzający centrum handlowe, musi więc siłą rzeczy pozostawić po sobie dobre wrażenie - wyjaśnia rozmówca.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,14

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9428

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.