Apsys chce przejmować polskie centra handlowe

Autor: Puls Biznesu 28 stycznia 2013 10:32

Francuski Apsys, który w 2012 roku sprzedał łódzkie centrum handlowe Manufaktura za 390 mln euro zapowiada, że większość środków uzyskanych z transakcji pozostanie w Polsce. Cześć z nich deweloper wyda na budowę centrum Łacina w Poznaniu, ale wiceprezes spółki Maciej Wróblewski zdradził na łamach Pulsu Biznesu, że dla firmy będzie to także rok zakupów.

Apsys jest zainteresowany przejmowaniem dobrze zlokalizowanych projektów handlowych, których właściciele sami nie potrafią poprowadzić takich inwestycji - czytamy w Pulsie Biznesu. Zdaniem Macieja Wróblewskiego na polskim rynku jest wciąż wiele nisz do zagospodarowania.

Apsys chce również modernizować starsze obiekty handlowe - informuje Puls Biznesu. W Polsce działa obecnie 350 centrów, ale 150 z nich jest starsza niż 10 lat.

Deweloper jest w trakcie wyboru generalnego wykonawcy Centrum Handlowego Łacina w Poznaniu. Inwestycja, której wartość szacowana jest na 350 mln euro, zaoferuje blisko 100 tys. mkw. powierzchni na której znajdzie się 300 najemców: 3 najemców głównych, 40 sklepów o średniej i dużej powierzchni, 230 butików oraz 40 restauracji i kawiarni.

Do grona najemców należą: Carrefour, Leroy Merlin, Van Graff, Multikino z 9 salami. Na parterze będą mieściły się firmy z branży sportowej, obuwniczej, bieliźnianej oraz sklepy z akcesoriami. Moda znajdzie się na pierwszym piętrze. Na drugim piętrze zlokalizowany zostanie fitness klub z basenem oraz sauną.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9024

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.