Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Architektura centrów handlowych jest w cenie

PropertyDesign.pl 17 lutego 2017 15:12

Inwestorzy coraz większą wagę przywiązują do architektury centrów handlowych. Ma ona coraz większe znaczenie – taki wniosek przyniosła dyskusja „Szczypta rozrywki, garść mody, kawał high-techu i jeszcze trochę architektury. Przepis na idealne centrum handlowe” podczas 4 Design Days.

– Jeszcze kilka lat temu nie przykładano wagi do architektury obiektów centrów handlowych. Nie zwracano uwagi, na tak ważne elementy pasażu: jak dostęp do światła dziennego, czy do dobrej jakości materiałów. Dziś to wręcz wartość wyjściowa – bez tych elementów nie rozpoczyna się dyskusji o projekcie – twierdzi Wojciech Kurzak, architekt z pracowni Vide Studio.

Architekt porównuje galerie handlowe do miast, a pasaże to dla niego miejskie ulice – i to wszystko musi być atrakcyjne pod względem wizualnym. – Galeria jest nie tylko odpowiednikiem miasta, ale jego przedłużeniem i uzupełnieniem – dodaje Aleksandra Stefaniak, Business Partner, U. Marketing Agency.

– Architektura ma bardzo duże znaczenie. Ona zostaje na lata, a poza tym bardzo trudno ją zmienić. Decyzje muszą być podejmowane już na etapie projektowana, bo później wyzwaniem będzie jej zmiana – nadmienia Edyta Bobek, Leasing Director Griffin Real Estate.

Propertynews.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    2,58

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.