Areta: Kategoria konserw i dań gotowych potrzebuje innowacji

www.portalspozywczy.pl 17 stycznia 2017 15:27

- Kategoria dań gotowych i konserw nie jest tak perspektywiczna jak kategoria zdrowych przekąsek owocowych. Jednak widzimy tam możliwości do rozwoju naszego biznesu. M.E.A.L. – pierwsza militarna marka żywności, dodatkowo uwiarygodniona przez „Grom” ma szansę dotrzeć nie tylko do aktualnych użytkowników kategorii, ale również zachęcić do niej nowych konsumentów tj. mężczyzn, fanów survivalu, militarystyki czy wędkarstwa - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Piotr Izdebski, prezes zarządu firmy Arteta - właściciela marek DayUp, M.E.A.L. i Agrovita.

Zdaniem Piotr Izdebskiego kategoria konserw i dań gotowych potrzebuje innowacji aby odwrócić jej negatywne trendy.

- Jesteśmy przekonani, że M.E.A.L. to odpowiedź na taką potrzebę. W 2017 roku zamierzamy kontynuować współpracę z Fundacją Byłych Żołnierzy Jednostki Specjalnej „Grom”, planujemy dalsze wsparcie ATL-owe oraz znacząco zwiększymy dystrybucję marki w rynku nowoczesnym - zapewnia prezes firmy Arteta.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,39

  • Śr

    3,22

  • Min

    2,64

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7646

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 557388

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.