ARS Shops pomoże szkockiej marce na polskim rynku

Property News 3 marca 2017 11:24

Już wkrótce klienci warszawskiego Blue City będą mogli zrobić zakupy w nowym sklepie marki Trespass. Będzie to jedenasty salon szkockiej marki w Polsce, która planuje dalszy rozwój sieci w naszym kraju. Pomóc w tym ma spółka ARS Shops, która jednocześnie została partnerem marki w Polsce i będzie uczestniczyć w jej dalszej ekspansji.

Trespass to firma specjalizująca się w segmencie outdoor, a jej doświadczenie w produkcji sięga ponad 80 lat. Nowe otwarcie w Blue City wpisuje się w globalną strategię rozwoju firmy. - Jako, że marka Trespass pochodzi ze Szkocji, w Wielkiej Brytanii zdobyła już silną pozycję na rynku, jak również w świadomości klientów. Posiadając ponad 230 sklepów na Wyspach Brytyjskich, naturalnym kierunkiem dalszego rozwoju była ekspansja na rynki EU - mówi Konrad Jezierski, European Regional Manager, Trespass.

Firma prowadzi działania związane z ekspansją zagraniczną, przede wszystkim w Europie. W Polsce jako operator sklepów własnych jest obecna od 2014 roku, kiedy to otworzyła sklepy własne w centrach outletowych w Gdańsku, Piasecznie i Warszawie.

- Mimo, iż weszliśmy na rynek stosunkowo późno, gdy w jakimś sensie był on już podzielony, okazało się, że nasze produkty bardzo dobrze spełniają oczekiwania tutejszego klienta. Rozmiar rynku oraz potrzeby polskiego konsumenta sprawiły, że rozpoczęliśmy poszukiwania partnera, który umożliwiłby nam szybszą ekspansję - mówi Konrad Jezierski.

I tak wybrana została firma ARS Retail Group, która do tej pory znana była z prac projektowych i usług shop-fittingowych. Dla tego typu biznesu to nietypowy scenariusz rozwoju.

- Od ponad dwóch lat świadczyliśmy dla Trespass usługi shop-fittingowe w Polsce i na rynkach EU. Zaprojektowaliśmy również najnowszy koncept marki. Początkowo nic nie wskazywało na to, że współpraca ta będzie miała inny zakres. Gdy jednak dowiedzieliśmy się, że Trespass szuka w Polsce partnera, przystąpiliśmy do rozmów. Obserwujemy rynek od wielu lat, dosyć szybko zatem jesteśmy w stanie dostrzec koncept z potencjałem - mówi Łukasz Derlacki, właściciel ARS Retail Group.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7678

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.