Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Artykuły spożywcze wciąż rzadko kupowane w internecie

www.portalspozywczy.pl 19 września 2014 11:07

Polacy w internecie kupują przede wszystkim produkty z kategorii Dom i Ogród. Tego typu akcesoria stanowią 21 proc. całej sprzedaży e-commerce w naszym kraju. Dla porównania, artykuły spożywcze i delikatesowe znajdują się na samym końcu listy produktów, po jakie Polacy sięgają za pośrednictwem internetu. Ich sprzedaż stanowi zaledwie 3 proc. całkowitej wartości rynku e-commerce w naszym kraju.

Powyższe dane zaprezentowane zostały w raporcie ePolska 2012, a powołuje się na nie w swojej najnowszej publikacji "Moc zakupów. Manifest do nowego Parlamentu i Komisji Europejskiej" Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji.

W 2012 roku 11 proc. internetowych zakupów Polaków stanowiły akcesoria i upominki. Tyle samo nasi rodacy przeznaczali na zakup odzieży w e-sklepach. W strukturze zakupów przez internet 9 proc. stanowiły produkty z kategorii Zdrowie i Uroda, a po 8 proc. przypadło na artykuły dla dzieci, artykuły komputerowe, jak również kategorię Foto i AGD.

7 proc. wartości polskich e-zakupów dotyczy towarów z kategorii Sport i Turystyka, a po 5 proc. przypadło na artykuły motoryzacyjne, książki i multimedia, jak również produkty związane z hobby. Artykuły spożywcze i delikatesowe z wynikiem 3 proc. znajdują się na samym końcu listy towarów, jakie Polacy zakupują za pośrednictwem internetu.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,79

  • Śr

    3,91

  • Min

    2,91

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9689

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.