Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

ATM: Jeśli strona internetowa nie działa przez dłuższą chwilę, klienci korzystają z ofert konkurencji

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 22 maja 2014 10:28

ATM S.A., właściciel i operator ogólnopolskiej sieci światłowodowej ATMAN oraz dostawca usług centrów danych w Polsce, wskazał usługi kolokacyjne i hostingowe jako optymalne rozwiązanie dla dużych i małych sieci handlowych, które chcą efektywnie rozwijać kanały sprzedaży w Internecie.

Jeśli utrzyma się dotychczasowa 20-proc. dynamika rozwoju polskiego rynku e-commerce, jego wartość może przekroczyć w tym roku 30 mld zł, co oznaczałoby 6-proc. udział w sprzedaży detalicznej w ogóle. W coraz większym stopniu ten wzrost generowany jest przez klientów, którzy korzystają z internetowej oferty dużych sieci handlowych. Biznes w Internecie nie jest jednak prosty. Stale rosnąca liczba klientów wybierających zakupy on-line wymusza na branży retail nie tylko zadbanie o bezpieczne i stabilne działanie swoich wirtualnych sklepów, ale także optymalizację kosztów gromadzenia i przetwarzania danych.

Alternatywą dla usług kolokacyjnych i hostingowych oferowanych w ramach centrów danych może być wprawdzie budowa i utrzymanie własnej serwerowni, ale tego typu inwestycja jest równie czasochłonna, co kapitałochłonna. Przystosowanie choćby prostego pomieszczenia biurowego może kosztować co najmniej kilkadziesiąt tysięcy złotych. Dodatkowym obciążeniem jest konieczność zapewnienia m.in. wsparcia technicznego w trybie 24/7 oraz niezbędnych przy tego typu usługach zapasowych źródeł zasilania i łączy.

- Tych wymagań małe, jak i duże podmioty z branży retail nie powinny lekceważyć. Jeśli strona internetowa nie działa przez dłuższą chwilę, klienci mogą skorzystać z oferty konkurencji. W tym celu nie trzeba pokonywać kilometrów, wystarczy kilka kliknięć myszką. To podstawa biznesu w sieci: klienci oczekują pełnej dostępności i natychmiastowej reakcji. Dostawca, który nie może tego zapewnić, traci renomę, przestaje być atrakcyjny w oczach klienta - wyjaśnił Dariusz Wichniewicz.


 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.