Atrium nowym zarządcą Galerii Dominikańskiej

Autor: dlahandlu.pl 10 stycznia 2019 10:21

Atrium nowym zarządcą Galerii Dominikańskiej Fot. materiały prasowe

Grupa Atrium, właściciel Galerii Dominikańskiej, od 1 stycznia jest również zarządcą obiektu. Do tej pory funkcję tę pełniła firma ECE, od której zostało zakupione centrum w 2013 roku. Wprowadzona zmiana pozwoli na dalszą modernizację Galerii Dominikańskiej zgodnie ze strategią Grupy Atrium.

- Zgodnie z przyjętą strategią koncentrujemy działania biznesowe na dynamicznie rozwijających się aglomeracjach miejskich oraz na centrach handlowych znajdujących się w obszarach charakteryzujących się potencjałem wzrostu i posiadających dobrze rozwiniętą sieć komunikacji. Takim miejscem zdecydowanie jest Galeria Dominikańska. Przejęcie funkcji zarządczych ułatwi nam planowanie dalszego udoskonalania tego miejsca oraz sprawne wprowadzanie zmian. Chcemy, aby nasze flagowe centra były dla naszych klientów tzw. trzecim miejscem, po domu i pracy, w którym możemy aktywnie spędzić swój czas, spotkać się z przyjaciółmi, smacznie zjeść i przy okazji zrobić zakupy. Szczególną uwagę poświęcamy obiektom zlokalizowanym w śródmieściu. Takie miejsca powinny oddawać atmosferę miasta, jego rytm, budować tożsamość na stylu życia, wartościach i aspiracjach mieszkańców, stawać się ich wizytówką w przestrzeni miejskiej - mówi Anna Dafna, Deputy CEO Atrium w Polsce.

W Galerii Dominikańskiej na ponad 32 tys. m kw powierzchni znajduje się 107 lokali, siłownia Fitness Academy, centrum medyczne LUX MED, supermarket Carrefour, a także wiele punktów gastronomicznych. W centrum znajduje się również rozbudowana oferta kosmetyków i punktów usługowych.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7538
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.