Atrium Promenada stawia na pop-up stores

Autor: dlahandlu.pl 7 listopada 2016 10:43

W Atrium Promenada powstało siedem pop-up storów. Są wśród nich sklepy znanych międzynarodowych marek, jak i polskich projektantów. Multibrandowe butiki otworzyli: GAVEL WARSAW, Super Story i Slowfashion. Swój nowy koncept sprzedażowy uruchomił także Lorens & Wiktor.  Z myślą o najmłodszych wystartowały pop-upy odzieżowe (Royal Kids, BETITO) oraz z zabawkami (Imaginarium). W planach Atrium są już kolejne otwarcia sklepów w tej formule.

Pop-up store to odpowiedź na zmieniające się potrzeby zarówno najemców, którzy chcą podnieść zaangażowanie klientów w markę i jeszcze bardziej otworzyć się na bezpośrednią relację z nimi, jak też klientów, którzy coraz częściej sięgają po niszowe produkty, poszukują asortymentu, który jest niepowtarzalny.

Krótkoterminowy najem i stosunkowo niewielkie nakłady na urządzenie i wyposażenie lokalu, sprawiają, że ten format handlowy cieszy się zainteresowaniem również tych detalistów, którzy swoje produkty sprzedają wyłącznie przez internet, w swoich showroomach czy na popularnych cyklicznych targach tematycznych. Mowa tu o młodych markach, start-upach i lokalnych producentach, dla których ta unikalna formuła sprzedaży jest szansą na otwarcie się na szerszą grupę klientów, a tym samym budowanie świadomości brandu i weryfikację potencjału sprzedażowego.

- Stawiamy na nowoczesne podejście do zakupów i sprzedaży. Wprowadzając nowy koncept handlowy chcemy współtworzyć inspirujące środowisko zakupowe dla naszych klientów
i najemców. Pop-up story są kreatywne, budzą emocje i zaangażowanie. Są odpowiedzią na potrzebę częstszych nowości w ofercie. Zmieniający się, a nawet niedostępny w innych sklepach asortyment pop-up storów, daje poczucie ekskluzywności, odpowiada na potrzeby związane z oryginalnością produktu, który jest trudny do zdobycia. Wierzę, że ta popularna na Zachodzie formuła spotka się z dużym zainteresowaniem klientów Atrium Promenada oraz – dzięki swojej innowacyjności i elastyczności – zachęci do współpracy z nami kolejnych najemców – mówi Agata Szczęsna, dyrektor Atrium Promenada.

Atrium Promenada to największe i najnowocześniejsze centrum handlowe w prawobrzeżnej części Warszawy i flagowy projekt w portfolio Grupy Atrium. Na 49,2 tys. mkw. powierzchni handlowej do dyspozycji odwiedzających jest ponad 180 sklepów i lokali usługowych. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9455

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.