Atrium Targówek zyskało nową powierzchnię i 27 nowych marek

Autor: dlahandlu.pl 26 października 2018 10:37

Atrium Targówek zyskało nową powierzchnię i 27 nowych marek fot. materiały prasowe

W centrum handlowym Atrium Targówek została zainaugurowana nowa aleja modowa z 32 sklepami w najświeższych konceptach handlowych i premierową ofertą aż 27 marek, zarówno polskich jak i międzynarodowych, nieobecnych wcześniej w centrum. Odnowiona została równocześnie strefa food court. Obiekt po modernizacji zyskał 8 600 m2 nowej powierzchni najmu, która obecnie wynosi 60 600 m2.

Jedno z największych centrów handlowych w stolicy po zakończeniu prac związanych z rozbudową i modernizacją oferuje inspirujący świat nowych możliwości spędzania czasu. W Atrium Targówek powstało nowe skrzydło, w którym mieści się aleja modowa, została również przeprojektowana i gruntownie zmodernizowana cała zewnętrzna elewacja wraz ze strefami wejść, zrewitalizowana strefa food courtu, pasaże i węzły toalet. Rozbudowa została zakończona w rekordowym terminie 12 miesięcy.

W ramach rozbudowy centrum handlowego powstała aleja modowa z rozpoznawalnymi międzynarodowymi i polskimi markami. Nowoczesny salon H&M został otwarty jako wizytówka alei modowej i zaprasza klientów pierwszą w centrum podwójnej wysokości fasadą, za którą na powierzchni 3 200 mkw. na dwóch poziomach prezentowane są nowe kolekcje tej marki. Część uznanych marek modowych obecnych od wielu lat w centrum otworzyła salony w nowych lokalizacjach i w nowych konceptach, m.in. ZARA, Stradivarius, Mohito, Ryłko. W nowej alei pojawiły się również dwie nieobecne dotąd w centrum marki Grupy Inditex – Bershka i Pull and Bear. Premierę w Atrium Targówek mają też takie marki modowe jak: Guess, Medicine, KMX Fashion, Etam, Greenpoint, Anabel Arto, biżuteryjne TOUS, By Dziubeka, Swarovski i Leksus Gold & Silver.

Centrum Atrium Targówek zyskało nie tylko ciekawie zaaranżowane nowe wnętrza, i powiększone grono najemców, ale także zupełnie odmienioną pod względem linii, proporcji i wyglądu elewację zewnętrzną. Gruntownie odnowiona została również strefa food court. Zmieniony został jej układ funkcjonalny, dzięki czemu niemal podwoiła się liczba miejsc siedzących. Większa przestrzeń daje łatwiejszy dostęp do strefy kulinarnej. Przewidziano różnorodne oczekiwania użytkowników tej strefy, jak potrzeba pracy przy komputerze, wyciszenia, biznesowego lunchu czy wspólnego posiłku z dziećmi.

Zmotoryzowani mogą liczyć na 2 200 miejsc parkingowych, zadaszony parking i system identyfikacji auta, a także dostępność usługi car sharing. Rowerzyści mają do dyspozycji stację rowerową. W obiekcie zostały również zrewitalizowane pasaże i węzły toalet, wymienione całe oświetlenie w centrum na LED, a poruszanie się we wnętrzach ułatwia nowy system oznakowania. Atrium Targówek zadbało o strefy zabaw, na które tak czekali klienci. Udostępniony jest też tzw. pokój rodzinny oraz miejsca do podgrzania jedzenia. W toaletach są osobne miejsca do mycia rąk przez najmłodszych.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,69

  • Śr

    3,76

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7507

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.