Auchan cenami chce przyciągnąć klientów do przejętych sklepów Real

Autor: www.dlahandlu.pl 12 lutego 2014 18:47

Auchan cenami chce przyciągnąć klientów do przejętych sklepów Real

Grupa Auchan stopniowo wprowadza w zintegrowanych sklepach swoją strategię handlową, a zwłaszcza politykę cenową. Projekt handlowy Auchan odpowiada na potrzeby klientów w Rosji, Ukrainie Rumunii i w Polsce i wzmacnia jego pozycjonowanie jako dyskontera, którego celem jest poprawa siły nabywczej coraz większej liczby klientów.

30 listopada 2012 roku, Grupa Auchan podpisała z niemieckim dystrybutorem Metro Group umowę wstępną, mającą na celu przejęcie aktywności Real w Europie Centralnej i Wschodniej, czyli nabycia 95 hipermarketów i 13 galerii handlowych w Polsce, Rumunii, na Ukrainie i w Rosji.

Po otrzymaniu warunkowej zgody polskiego Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Grupa Auchan 6 lutego 2014 roku sfinalizowała z Metro Group ostatni etap operacji dotyczącej Polski. Wraz z 57 dodatkowymi hipermarketami, Auchan Polska będzie zarządzał 85 sklepami w naszym kraju (otwarcie 86 hipermarketu jest przewidziane na marzec 2014 w Lublinie) i po przejęciu 11.000 nowych pracowników z Real, będzie zatrudniał 22.000 pracowników.

Grupa Auchan zarządza obecnie parkiem 834 zintegrowanych hipermarketów, z których 267 znajduje się w Europie Zachodniej, 224 w Europie Centralnej i Wschodniej, a 343 w Azji, jak również 362 centrami handlowymi, z których 86 znajduje się w Europie Wschodniej.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    7,73

  • Min

    4,95

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.