Auchan ma nowe logo

Autor: www.dlahandlu.pl 2 czerwca 2015 09:45

Grupa Auchan postanowiła unowocześnić swoje logo. Pierwsze prezentujące literę A pochodzi z 1961 roku. Charakterystyczny ptak rudzik został umiejscowiony w znaku firmy w 1983 roku.

Nowy znak nadal zawiera graficzny obraz rudzika, jednak został on nieco unowocześniony. Jak określa firma - lepiej wpisuje się w erę cyfrową. 

Auchan nie chce więcej być postrzegane jako tradycyjnie rozumiany hipermarket, ale jako platforma łączące różne kanały zakupowe.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • JankJan 2016-01-08 21:58:36

    wszystko idzie w kierunku cyfrowym, nowymi kanałami komunikacji, auchan nie tylko na zmianie logo powinien poprzestać ale zaaplikować sobie aplikacje Qpony jak całe centrum janki, wszystkie najlepsze promocje w jednym miejscu

  • Anna Maria 2016-01-08 20:21:14

    Fantastyczne promocje pozwoliły mi sporo zaoszczędzić na zakupach w butikach z ciuszkami, gino rossi, quioskue, mraau :)

  • Janko Muzykant 2016-01-08 20:11:03

    Wszystkie zakupy świąteczne zrobiłem w ch janki, polecam zwłaszcza na możliwość poczekania na żony podczas zakupów na gustownych ławeczkach oraz promocje które bywają naprawdę niełe

ZOBACZ WSZYSTKIE (7)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8783

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.