Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Awanse w strukturach firmy DTZ

Autor: dlahandlu.pl 13 sierpnia 2015 14:05

DTZ awansował 6 pracowników w polskim oddziale firmy, w tym Tomasza Żaka na stanowisko dyrektora.

Tomasz odpowiada za nadzór nad bieżącym zarządzaniem wszystkich nieruchomości z obu portfeli, w tym warszawskich Złotych Tarasów. Tomasz wspiera zespół pracujący w Złotych Tarasach, zapewniając doradztwo zarówno strategiczne, jak i w kwestii bieżącego zarządzania i wynajmu. Zanim w 2011 roku Tomasz dołączył do zespołu CBRE Global Investors, przez dwa lata pracował na stanowisku Dyrektora CH Kings Cross Praga w Warszawie. Tomasz jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (tytuł magistra, 2005 r.) oraz licencjonowanym zarządcą nieruchomości.

Magdalena Gójska awansowała na stanowisko zastępcy dyrektora w zespole wycen. Magdalena pracuje jako rzeczoznawca majątkowy dla inwestorów prywatnych i instytucjonalnych. Ma 9 lat doświadczenia na polskim rynku nieruchomości. Magdalena odpowiada za przygotowanie wycen wszelkich typów nieruchomości komercyjnych, od biurowców i centrów handlowych po magazyny, a także gruntów inwestycyjnych i osiedli mieszkaniowych. Magdalena jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz ESCP Europe Business School w Berlinie. Obecnie studiuje Wycenę i Zarządzanie Nieruchomościami na Kingston University of London.

Daniel Oponowicz awansował na stanowisko zastępcy dyrektora w zespole zarządzania portfelami nieruchomości korporacyjnych (CREM). W ostatnich kilku latach Daniel uczestniczył w kilkudziesięciu transakcjach sprzedaży, reprezentując m.in. takie firmy jak Orange Polska S.A., Bank Handlowy S.A. czy Shell Polska. Daniel ma tytuł magistra zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz licencję zarządcy nieruchomości.

Edyta Paszkowska awansowała na stanowisko zastępcy dyrektora w zespole powierzchni handlowych. Edyta ma ponad 8 lat doświadczenia na rynku powierzchni handlowych, które zdobyła w Polimeni i JG Management. Do DTZ dołączyła w 2011 roku. Zakres kompetencji Edyty obejmuje przede wszystkim doradztwo w zakresie opracowania koncepcji handlowych, komercjalizacji nowych obiektów handlowych, rekomercjalizacji, budżetowania projektów, koordynacji najmu, negocjacji oraz renegocjacji umów. Edyta jest absolwentką Wyższej Szkoły Handlu I Finansów Międzynarodowych w Warszawie na kierunku zarządzanie nieruchomościami.

Izabela Sekrecka awansowała na stanowisko starszego konsultanta w zespole powierzchni Handlowych. Izabela odpowiada za komercjalizację licznych obiektów handlowych. Zajmowała się rekomercjalizacją 4 centrów handlowych z portfolio Bainbridge, a także reprezentowała bank Citi Handlowy w negocjacjach z kilkoma największymi centrami w całej Polsce. Obecnie zajmuje się komercjalizacją projektu MODO w Warszawie. Izabela ukończyła Szkołę Główną Handlową w Warszawie (marketing i zarządzanie oraz gospodarka przestrzenna), a także Politechnikę Warszawską.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9428

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.