Awaria w centrali Tesco. Tysiące zamówień on-line zostało anulowanych

Autor: dlahandlu.pl za esmmagazine.com 21 czerwca 2017 09:42

Awaria w centrali Tesco. Tysiące zamówień on-line zostało anulowanych fot. shutterstock

Brytyjskie Tesco zostało zmuszone do anulowania tysięcy zamówień on-line. Jest to związane z błędem oprogramowania.

Tesco Plc zostało zmuszone do likwidacji tysięcy zamówień z powodu usterki systemu pozostawiając niektórych klientów z "pustymi rękami". Błąd w oprogramowaniu używanym przez pracowników firmy spowodował anulowanie poleceń zakupów.

- Ciężko pracujemy, aby rozwiązać ten problem i przeprosić klientów za wszelkie niedogodności, które system spowodował - podała firma. Sieć nie podała kiedy problem zostanie rozwiązany.

Usterka systemu nastąpiła w bardzo niekorzystnym okresie. Tesco próbuje walczyć o klientów z Amazonem, który kilka dni temu za 13,7 mld dol przejął sieć Whole Foods Market. Mówi się, że gigant rozważa wprowadzenie systemu eliminowania kasjerów w sklepach z szyldem Whole Foods. Poza Stanami taki plan może zostać wdrożony w Wielkiej Brytanii. 

Przypomnijmy, że błąd systemu Tesco jest drugą usterką na brytyjskim rynku. Niedawno usterka zmusiła rywala Tesco - sieć Sainsbury - do opóźnienia lub całkowitego anulowania dostaw.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,70

  • Śr

    5,79

  • Min

    4,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9434

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.