Bać-Pol: Docelowo możemy mieć 5 proc. udziału w rynku detalcznym

Autor: Wiadomości Handlowe 17 lutego 2014 09:03

Jeżeli uznamy, że wspólne działanie poprawi pozycję konkurencyjną, to będziemy gotowi na bardzo bliską współpracę z innym dużym podmiotem - mówi w rozmowie z Wiadomościami Handlowymi Leszek Bać, prezes Grupy Kapitałowej Bać-Pol. Jego zdaniem, zapowiedzi 1000 sklepów SPAR w ciągu najbliższych 10 lat są realne, docelowo możliwe jest stworzenie sieci, która uzyska nawet 5- proc. udział w rynku detalicznym w Polsce.

Leszek Bać zapewnia, że Bać-Pol strukturalnie i kadrowo jest wystarczająco przygotowany do realizowania swoich celów. Spółka nie tylko dopuszcza fuzję z innym dużym podmiotem, ale też sama aktywnie uczestniczy w procesach integracji i pogłębia obecność na lokalnych rynkach, także poprzez przejęcia. Firma prowadzi rozmowy z kolejnymi partnerami na południu kraju oraz w centralnej Polsce.

W 2013 roku Bać-Polowi udało się zwiększyć przychody organicznie o prawie 20 proc., do około 1,7 mld zł. Podobną dynamikę firma chce utrzymać w kolejnych latach. - Jestem spokojny o dalsze kilkudziesięcioprocentowe wzrosty sprzedaży, aczkolwiek przyznaję, że 4 mld zł przychodów ze sprzedaży w 2015 roku to bardzo ambitne założenie - mówi Leszek Bać w rozmowie z Wiadomościami Handlowymi. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,98

  • Śr

    3,48

  • Min

    2,38

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9722

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.