Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Bakoma promuje serki Bakuś do kieszonki

Autor: pr 19 lutego 2015 12:42

Ruszyła najnowsza odsłona kampanii Bakomy, promującej serki dla dzieci Bakuś. Superbohaterami spotu są anonimowe postaci, które po zjedzeniu serków zaczynają rosnąć i śpiewając zwiedzają świat. Spot, którego adresatem są dzieci to bardzo radosna, pełna zabawy i gagów historia. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Universal McCann (UM).

Dzięki przenośnym serkom Bakomy poznawanie świata jeszcze nie było takie proste. Bohaterowie spotu zaopatrzeni w „Bakuś do kieszonki" oraz nowy bąbelkowy napój mleczny „Bakuś shake" mogą jeść i pić jak chcą i kiedy chcą doskonale się przy tym bawiąc. Superbohaterowie zapewniają również, że z Bakusiem jest zabawnie i wszystko się z nimi udaje.

Spoty o długości 15' i 30' będzie można zobaczyć nie tylko w telewizji, ale i w kinie - za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann (UM).
Kreację przygotowała agencja Kolman Advertising sp. z o.o. Ze strony Bakomy za projekt odpowiadają Marek Woś (brand manager) i Andrzej Zalewski (dyrektor marketingu).

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • jacek 2015-02-28 21:19:58

    Ciekawe, cos szybko zmieniaja te kampanie, najpierw twist, potem bakus, teraz jakiś męzki jogurt. Nawet na forum gowork.pl/opinie_czytaj,96856 pracownicy pisza, że marketingowcy nie moga sie zdecydowac na jedno.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,49

  • Śr

    4,03

  • Min

    2,69

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9620

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 565497

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.